Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 6 maja 2012

Busker Busker - Loneliness amplifier 2012


Busker Busker - Wzmacniacz samotności 

Byłem szalony
Dlaczego znowu taki jestem?
Dlaczego żyję tak nędznie?

Co się stało?
Dlaczego znowu taki jestem?
Dlaczego wszystko jest takie trudne?
To nie jest łatwe

Wspiąłem się na wskazówkę zegara
Przebiłem moje serce drugą wskazówką
Wchodzę do środka mechanizmu zegara
Sprężynami cofam czas

Wspiąłem się na wskazówkę zegara
Przebiłem moje serce drugą wskazówką
Wchodzę do środka mechanizmu zegara
Sprężynami cofam czas

Nienawidziłem siebie
Znów stałem się nudny
Wszystko się rozpadało
Jak mogę tak żyć?

Wszystko - dlaczego nie mogę znowu tego zrobić?
Dlaczego wszytko odchodzi?
Och, to nie jest łatwe

Wspiąłem się na wskazówkę zegara
Przebiłem moje serce drugą wskazówką
Wchodzę do środka mechanizmu zegara
Sprężynami cofam czas

Wspiąłem się na wskazówkę zegara
Przebiłem moje serce drugą wskazówką
Wchodzę do środka mechanizmu zegara
Cofam czas

angielskie tłumaczenie All For Drama


3 komentarze:

  1. Bardzo miło buja.:)))

    To jest piosenka z jakiejś dramy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie jest z żadnej dramy, natknęłam się na nią przez przypadek oglądając ten filmik http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UV9NqXryDok

      Usuń
  2. Nie wiem dlaczego, ale ta piosenka kojarzy mi się z reklamą Nałęczowianki i tym śpiewającymi zwierzaczkami. Bardzo klimatyczna :D

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...