Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 5 maja 2012

Hyung Sung - Only you (The King 2Hearts OST)


Hyung Sung - Tylko ty

Dzisiaj znowu zostawię tutaj swoje serce
Żebyś mogła w każdej chwili na nie spojrzeć
Wszędzie na świecie widzę tylko ciebie
To jest zabarwione trzepotem w moim sercu

Gdzie muszę czekać?
Kiedy muszę ci powiedzieć?
Przed moim serce, które chcę ci powiedzieć
Otwieram oczy na smutek tej specjalnej miłości

#Kocham cię, cenną ciebie
Kocham cię, która jesteś cenniejsza niż ja
Wypełnię cię w mojej duszy
I wyślę ci całe swoje serce

Cicho śpiące wspomnienia
Spieszą do mnie z powrotem, więc mogę cię zobaczyć
Kiedy twój uśmiech oświetla moje serce
Moje życie jest zabarwione twoją miłością

#

Kiedy mija smutek, będziesz moją jedną i jedyną miłością
Kiedy wyschnął łzy, będziesz moim jednym i jedynym słońcem
Po trochu, powoli podejdę do ciebie
Nawet na chwilę nie mogę cię zapomnieć

Kocham cię, marząc tylko o tobie
Kocham cię, oddycham tylko dla ciebie
Jak tęsknota, długie czekanie
Nie puszczę tych rąk, które trzymam
Na zawsze z tobą, którą kocham bardziej niż w chwili, kiedy cię pierwszy raz spotkałem

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...