Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 8 maja 2012

Rain - Bad Boy 2002 tłumaczenie

Jakoś tak deszczowo się zrobiło... :)

Debiutancka piosenka world star Jung Ji Hoon'a, który w tym roku obchodzi 10 rocznicę swoje pracy.


Rain - Zły mężczyzna

Hej.. jak mogłeś to zrobić...? och...
Jak mogłeś mi to zrobić...?
Jak... Jak mogłeś mnie zdradzić...? och...
Hej... Spróbuj mi powiedzieć..

Nie jestem mężczyzną, który cię zatrzyma

Nie  możesz być moją piękną dziewczyną
(Zostawię cię, wykopię cię na ulicę)
Dlaczego nie mogę tego tu zrobić?
(Lubię cię, ale nie mogę uczynić cię moją)
Nie zrywaj ze mną w ten sposób)

#Nie jestem mężczyzną dla ciebie
Nie jestem typem osoby dla ciebie
Nie jestem typem osoby, którą znasz
Jestem złym mężczyzną, jestem zły mężczyzną

Wielu innym osobom
Nie potrafiłem pokazać siebie
Jesteś dla mnie jedyną
Chciałem być w tobie zakochany
(Jednego dnia, pewnego dnia daj mi swoje serce)
Posłucham... Mam dość trudnych chwil
(Kiedy jestem z tobą, zawsze tak jest)
Jestem złym mężczyzną.... chcę ci powiedzieć, że jestem mężczyzną

#Powtórzenie

Przepraszam
Bii od początku o tym nie pomyślałem
Nie wiedziałaś jak bardzo naprawdę cię lubię
Więc... tak to wyglądało, spotkaliśmy się kilka razy
To prawda
Nie chcę myśleć o bólu, który ci sprawiłem
Przepraszam... może odczuwanie przykrości jest bezużyteczne
To nie "przepraszam" powinno być powiedziane
Ale... ale naprawdę cię kochałem

x2
#Powtórzenie

angielskie tłumaczenie deaglefrenzy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...