Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 5 listopada 2011

MBLAQ - Stay 2011

Wychowankowie Raina należący do założonego przez niego J. Tune Entertainment. Nazwa zespołu to skrótod słów: Music Boys Live in Absolute Quality (Muzyczni Chłopcy Żyjący w Bezwzględnej/Absolutnej Jakości).
Piosenka pochodzi z ich pierwszego długogrającego albumu. 


MBLAQ - Zostań

Hej ZOSTAŃ miłość jest wszędzie
Spróbuj to wymazać
Ciągle nie mogę uwierzyć, że odeszłaś
A to jest MBLAQ

Nie wiedziałem, że tak się stanie
Po prostu mnie zostawiłaś
Myślałem, że będziemy wiecznie trwać
(nie, nie, nie)
W to wierzyłem...
Wszystko na ciebie postawiłem, wszystko wyrzuciłem
To żałosne, że nawet nie potrafiłem cię odtrącić (nie)
Jak możesz mnie tak ranić?

#Och dziecinko zostań ze mną
Po prostu zostań przy mnie
Byłaś dla mnie wszystkim
(Aa aa aa aa aa aa aa aa aa)
Zostań w moim sercu

##Och dziecinko zostańmy razem
Dlaczego tylko ja jestem samotny?
Dlaczego to tylko ja na ciebie patrzę?
(Ii ii ii ii ii ii ii ii ii ii)
Zostań w moim sercu

Tak często mówiłaś słowa pożegnania
Dlatego myślałem, że tym razem znowu żartowałaś
Jeden dzień, dwa dni, trzy dni (mija czas)
Codziennie czekam na twój powrót

O czym tak nagle mówisz
Nie ważne jaki jest powód nie mogę z tobą skończyć
Zostań ze mną
Moje serce, które nie może pozwolić ci odejść
W ten sposób padam na kolana (powiedz mi)
Dlaczego mnie opuszczasz?

Wszytko straciłem
Jak mam cię teraz wymazać?
Jak idiota nie potrafię cię zapomnieć (nie)
Jak możesz mnie tak ranić?

#
##

Jak widzisz ciągle za nią tęsknię
Ciągle pamiętam
Nie mogę zapomnieć, nie mogę wymazać, nawet na chwilę

Jestem ślepcem zaprzeczającym miłości, która próbuje odejść
Jestem tylko gościem, który cię odwiedził
Utknąłem w twoim niebezpiecznym labiryncie
Szaleję za twoją niewinną miłością
Przestrzeń pomiędzy nami jest zbyt szeroka
Z tego powodu często płaczę

Usta, które szeptały o miłości
Oczy, które mnie obserwowały
Czy to wszystko nic nie znaczyło?
Nie mogę w to uwierzyć

#
##

angielskie tłumaczenie absolutedahyun

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...