Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Verbal Jint, San E, Bumkey, Swings, Phantom, Kanto - You make me feel BRAND NEW 2014



Verbal Jint, San E, Bumkey, Swings, Phantom, Kanto - Sprawiasz, że czuję się BRAND NEW
gra słów - wytwórnia do której należą ci artyści nazywa się BRAND NEW, sam zwrot brad new tłumaczy się jako nowy, więc tytuł można przetłumaczyć sprawiasz, że czuję się jak nowy i tak będę później to tłumaczyć

Sprawiasz, że czuję się jak nowy
Bóg mnie tobą pobłogosławił

Świat jest wypełniony nieporozumieniami
Chcę je wyjaśnić z każdą osobą
Mówią, że obecny San E jest fałszywy i że mam wrócić do początku
Że powinienem przestać rapować o miłości, żeby zarobić pieniądze
Wiem, że to inna ścieżka niż ta, której chciałeś
Ale wciąż żyję z tymi samymi uczuciami
Myślę, że jedyną odpowiedzą jest cicha praca nad muzyką
Doceniam krytykę, która jest wynikiem uczucia

Pamiętasz trzecią linijkę "Perfect day"?
Kiedy powiedziałem, że codziennie rano składam dziękczynne modlitwy
Mówiłem to szczerze - chociaż na tym świecie słodkie kłamstwa są bardziej pożądane niż prawda
Ale z tobą jest inaczej, czasami słabnę
Po tym jak spadłem z wysokiego klifu, jestem w stanie spojrzeć w górę i znowu się unieść
Dlatego, że jesteś tutaj
Więc odnajduję nowego siebie, nowe drogi na nowe dni

#Sprawiasz, że czuję się jak nowy
Bóg mnie tobą pobłogosławił
Sprawiasz, że czuję się jak nowy
Dziękuję ci za ten całkiem nowy dzień

Jestem tylko wdzięczny, chociaż powinnaś wiedzieć
Ponieważ naprawdę czuję, że o mnie dbasz
Nic się nie zmieniło, ale złościłem się na ludzi, którzy o mnie mówili
Słabo reagowałem i przez to rósł mój lęk
Ale ty zachowywałaś się jakby to nie było nic takiego i dbałaś o mnie
Nie mogłem tego wyrazić przez moją złą osobowość
Ale mam nadzieję, że znasz moje serce, to wszystko

Sprawiasz, że czuję się całkiem nowy
Żaden z tych więzów przeszłości nie został zmarnowany
Wszystkie wspomnienia razem złożone
Zmieniły mnie z przeszłości w obecnego mnie
Lśnię jak nowe auto
Naciskam przycisk "odśwież"
Co godzinę, zawsze będę cię odmładzać
Zatrzymam nowe uczucia pierwszego razu
Codziennie obietnica, którą ci składam
Nie mogę już być sprawiedliwszy, bo czuję się całkiem nowy

#

Twoje ciepłe objęcie było dla mnie siłą
Poklepywałaś mnie i wpuszczałaś we mnie powietrze
Male, ale dla mnie duże istnienie
Miałem koszmar, ale ty podarowałaś mi słodki sen
Sprawiasz, że czuję się jak nowy

To Brand New, my nadamy ci markę*
Wypełniasz moje puste miejsca najlepszą melodią, dziękuję ci
Dla dobra, proszę o to samo na ten rok
Moje marzenie zaczęło się w chwili, gdy cię spotkałem
Twoje ciepłe objęcia

#

Mój czas to twój czas, dajemy czadu całą noc
Podoba ci się to, w porządku, Brand New Music OK
Mój czas to twój czas, dajemy czadu całą noc
Podoba ci się to, cały dzień, Brand New Music OK

*we Brand you - gra słów, może również oznaczać, że sprawią, że odbiorca ich piosenek stanie się częścią drużyny Brand New

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...