Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Rumble Fish - The virulent song 2014



Rumble Fish - Zjadliwa piosenka

Moja skóra, która kiedyś gładko lśniła
Staje się coraz bardziej szorstka jak piasek rozsypany na podłodze

Przyczepia się jak błotnista pijawka
Zjadliwe wspomnienia, które nie są miłością czy czymkolwiek innym, męczą mnie

Piję, jem, tańczę, śpiewam, zostawiam to
Nie ma cię tutaj, życie nie jest zabawne, żyję tak jak chcę
Piję, jem, tańczę, śpiewam, que sera sera*
Ukrywam swoje niepewne łzy

Dzisiaj chwieję się, idąc, za trudno jest cię teraz zapomnieć
Moje łzy już teraz wyschły, mokre chusteczki wypełniają róg mojego biurka
Odszedłeś z pokoju miłości, ale
Zostałam sama, żeby robić cokolwiek chcę
Nawet jeśli rozproszyły się hołubione chwile
Moje wspomnienia złożą je do kupy

Płaczę i płaczę, aż nie mam już łez, zostawiam to
Nie ma cię tutaj, świat jest bez sensu, żyję we łzach
Płaczę i płaczę, aż nie mam już łez, jak mogę żyć
Może zapomnę, kiedy zasnę

Może zapomnę, kiedy zasnę

*co ma być, to będzie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...