Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Ailee - Singing got better 2014



Ailee - Śpiew się poprawił

Byłam oszołomiona z powodu twojej delikatności
Z powodu twojej słodyczy, z powodu twoich kłamstw

Moje marzenie się zmieniło - zamiast sławnej piosenkarki
Chciałam się stać dobrą żoną
Byłam taką idiotką, byłam taką idiotką

#Mój śpiew poprawił się, kiedy z tobą zerwałam
Po szalonym życiu z muzyką wszystkie teksty piosenek
Wydawały się być moją historią, więc śpiewałam je aż do śmierci
Stopniowo, powoli moje łzy wyschły

Nie widziałem niczego przed sobą, to było takie trudne
Dużo przeklinałam i rujnowałem moje wnętrzności przez picie

Teraz to wszystko się skończyło, kiedy cię straciłam
Zdobyłam większą nadzieję
To naprawdę naprawdę szczęśliwe, to naprawdę takie szczęście

#

Pewnego dnia pewnie do mnie zadzwonisz
Wtedy mam nadzieję, że będziesz mężczyzną i pogratulujesz mi

Ponieważ to wszystko dzięki tobie
Przygotuję dla ciebie dobrą wiadomość na podziękowanie

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...