Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 4 stycznia 2014

2AM - Only you 2013


2AM - Tylko ty

Dziecinko, mam tylko ciebie, nawet kiedy jestem stary
Mam nadzieję, że usłyszysz tą piosenkę dla ciebie

Na początku uważałem cię za coś oczywistego
Ponieważ wydawało się, że zawsze będziesz przy mnie
Nie myślę o niczym innym
Ale teraz w końcu sobie uświadomiłem

Kiedyś byłaś przy mnie
Więc w końcu sobie uświadomiłem, że to tylko ty
Chyba nie wiedziałem, ponieważ zawsze tam byłaś
Że jesteś cenną osobą

#Dziecinko, mam tylko ciebie, nawet kiedy jestem stary
Mam nadzieję, że usłyszysz tą piosenkę dla ciebie
Kocham cię, kocham cię, zaśpiewam dla ciebie

Kiedyś byłaś przy mnie
Ale uświadomiłem sobie dopiero, kiedy odeszłaś
Chyba nie wiedziałem, ponieważ zawsze tam byłaś
Że jesteś cenną osobą

#

Jeśli pozwolę ci tak odejść
Myślę, że będę bardziej cierpiał
W końcu nie mogę żyć bez ciebie, nie mogę żyć bez ciebie
Nie wiem, czy mi wierzyć, ale śpiewam dla ciebie
(Chyba nie wiedziałem, że jesteś cenną osobą)

#

Dziecinko, mam tylko ciebie, nawet kiedy jestem stary
Mam nadzieję, że usłyszysz tą piosenkę dla ciebie
Kocham cię, kocham cię (to tylko ty), zaśpiewam dla ciebie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...