Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 7 stycznia 2014

TVXQ - Ten (10 years) 2014


TVXQ - Dziesięć (10 lat)

Chcę wam tylko podziękować za ostanie dziesięć lat

To opowieść o TVXQ
Cassiopeia do największej
Kochamy was

Kiedy pierwszy raz was zobaczyłem, jak głupiec, straciłem wszystkie słowa i patrzyłem na was
Kiedy kiedykolwiek będę kochany? O to się modliłem

Wierzę, że kiedy mnie tulisz, jesteś moją małą księżniczką
Minęło jedynie dziesięć lat, odkąd staliśmy się kochankami, to nie jest wystarczające
Jesteś moim przeznaczeniem

#Kocham cię, podobasz mi się taka, jaka jesteś, dziecinko
Droga do ciebie to jedynie purpurowa linia
Hej, dziewczyno, kiedy kończy się ciemna noc, będę czekał na wschodzące słońce
Rzucę zaklęcie, żebyś tylko ty widziała, beze mnie, jesteś humanoidem bez serca
Złap mnie* dziewczyno, teraz zapomnij o historiach, w które nie chcesz uwierzyć
Nigdy się nie pożegnam

Dlaczego trzymać głowę nisko*?
Nie płacz teraz, nie zostawię cię samej, obiecuję
Nie ważne, co inni mówią, jesteś moją małą piosenkę, moim marzeniem

Dzisiaj jest ta noc, dziecinko
Jak historia, która ma się własnie zacząć
Jesteś moim cudem
Piękne życie z tobą

#

Yeah yeah yeah
Czekamy na coś, dziecinko

Czekam na coś
Czekamy na coś
Jesteśmy na coś gotowi

*nawiązanie do piosenki Catch me
**nawiązanie do piosenki Keep your head down

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...