Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 4 grudnia 2013

Lee Min Ho - Painful love/Love hurts 2013 (The Heirs OST)



Lee Min Ho - Bolesna miłość/Miłość boli

Nie możesz poczekać trochę dłużej?
Nie znasz mojego posiniaczonego i bolącego serca?
Z twojego powodu płaczę i śmieję się
Ale dlaczego znowu próbujesz mnie opuścić?

Nie możesz chociaż raz najpierw pomyśleć o sobie?
Dlaczego się chowasz, udając, że tego nie robisz?
Chcę żyć, jakbym cię zapomniał
Ale nie mogę bez ciebie niczego zrobić

#Osoba, która zawsze była przy mnie
Tą osobą jesteś ty
Nie mogę jej zatrzymywać, ale nie mogę pozwolić jej odejść
Moja bolesna miłość

Jak bardzo muszę jeszcze siebie odrzucić?
Słyszysz moje łkające serce?
Chcę cię tulić jak szalony
Nie mogę tego znieść bez ciebie

#

Nawet jeśli zrezygnuję z wszystkiego, co mam
Jesteś moją jedyną osobą, która jest tego warta
Moja osoba, która jest smutniejsza niż ja

Osoba, która cicho mnie przytuli
Tą osobą jesteś ty
Nie mogę jej zatrzymać, ale nie mogę jej zablokować
Moja bolesna miłość
Moja miłość

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

  1. Zapraszam na pierwszego polskiego bloga o Lee Min Ho
    http://leeminhopoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...