Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 28 listopada 2013

Hyorin (SISTAR) - Tonight 2013


Hyorin - Dzisiaj wieczorem

Hej, coś się dzisiaj z tobą dzieje
Dziwnie mocno odpadasz
Dlaczego tak obniżasz głos
Hej chłopcze, nie nienawidzę, że moje serce wali, ale
Wciąż potrzebuję czasu, żeby ci się oddać

Wiem, że mówią, iż mężczyźni są jak wilki, ale
Woo woo woo woo woo
Nie sprawdzaj mnie, zwolnij trochę

#Dzisiaj dzisiaj wieczorem nie możesz
Tak pięknie pięknie
Noc jest piękna, ale wciąż mnie nie znasz
Pozwolę tylko na tyle
Dalej chłopcze

##Nas dwoje, nas dwoje, tylko nas dwoje
Zrób to, zrób to, bardzo powoli
Powoli uch uch powoli
Nas dwoje, nas dwoje, tylko nas dwoje

Chłopcze, udaje, że nie jestem zainteresowana, ale to oczywiste
Jestem taka głupia, więc powiem ci bardziej szczerze
Dzisiaj jest czas tylko dla ciebie i mnie, wiesz, co mam na myśli
Czasami, chcę być dziewczyną

Dziewczyny są szelmowskie jak lisy, ale
Woo woo woo woo woo
Nie męcz mnie, zbliż się trochę

#
##

Dzisiaj dzisiaj wieczorem, czarna noc
Jak świecąca gwiazda, świecąca gwiazda
Ty i ja, staliśmy się sekretem
Ale wciąż mnie nie znasz
Pozwolę ci tylko do dzisiaj
Dalej

Nas dwoje, nas dwoje, tylko nas dwoje
Zrób to, zrób to, bardzo słodko
Cukiereczku dalej cukiereczku
Nas dwoje, nas dwoje, tylko nas dwoje

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...