Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 28 listopada 2013

CN Blue - Lady (kor.) 2013


CN Blue - Pani/Dama

Pod ciemnymi światłami i zabawnym beat'em
Świeci od ciebie aura

Bardziej niż krzykliwa sukienka i wysokie obcasy
Bardziej atrakcyjna dla mnie jest twoja elegancja

Chodźmy dzisiaj poimprezować, twoje zapierające dech kroki
Chcę cię poznać, pójdę do ciebie krok za krokiem

Imprezujemy dzisiaj wieczorem, chcę z tobą tańczyć
Powiem ci och, natychmiast się zatrzymaj

Pani, nie jestem złą osobą
Pragnę cię pani, to nie jest typowy tekst na podryw, poczekaj
Pani, też nie jestem łatwą osobą
Pragnę cię pani och, o co chodzi z twoją odpowiedzią

Jesteś moją panią, wiem, że też ci się to podoba
Jesteś moją panią, ha ha ha ha
Jesteś moją dziecinką, jestem inny niż reszta facetów
Jesteś moją dziecinką hoo
Jeśli nie, spróbuj uciec

Będę twoim umysłem pani

Jesteś zimna w stosunku do innych facetów, a nie dla swoich przyjaciół, nie nie 
Otacza cię twoja aura

Twój zimny sposób mówienia, twój zimny uśmiech
Nie mogę oderwać oczu od twojej elegancji

Chodźmy dzisiaj poimprezować, zanim minie ten czas
Chcę cię poznać, pójdę do ciebie krok za krokiem

Poimprezujmy dzisiaj wieczorem, chcę ci powiedzieć, co mam w sercu
Powiem ci och, natychmiast się zatrzymaj

Pani, nie mówię kocham cię
Pragnę cię pani, poznajmy się odrobinę bardziej
Pani, czuję jakby zatrzymał się czas
Pragnę cię pani och, o co chodzi ze sposobem, w jaki na mnie patrzysz?

Jesteś moją panią, przestań udawać, że nie słyszałaś
Jesteś moją panią, ha ha ha ha
Jesteś moją dziecinką, mówię do ciebie
Jesteś moją dziecinką hoo
Jeśli nie, spróbuj mnie strząsnąć

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...