Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 28 listopada 2013

Hyorin (SISTAR) feat. Lil Boi (Geeks) - O.M.G 2013


Hyorin feat. Lil Boi - O.M.G. (O mój Boże)

Widząc twoje oczy po raz pierwszy, moje serce się zatrzymuje
Jak możesz mieć taki urok?
Zacząłeś za mną rozmawiać i ponad niebem
Twój uśmiech rozprzestrzenia się jak białe chmury

#Powinnam pierwsza do ciebie pójść? Powinnam się do ciebie odezwać?
Jedna minuta i jedna sekunda są za szybkie
Masz dziewczynę? Denerwuje się
Otworzysz dzisiaj swoje serce?

##Dziecinko, ty ty, kiedy twoje oczy są na mnie
Ty ty, kiedy twoja dłoń mnie dotyka
Panikuję panikuję, bez powodu brak mi tchu
Moje ciało jest porażone, ale udaję, że jest OK

###Och och och mój Boże
Tak bardzo się nakręcam
Och och och mój Boże
Przez ciebie jest niebezpiecznie
Och och och mój Boże
Och och och mój Boże
Panikuję panikuję, bez powodu brak mi tchu

Twój urok się przelewa, czas się zatrzymuje
Każda chwila jest cudem
Patrzysz na mnie czy naokoło mnie?
Twoje oczy mnie dezorientują

#
##
###

Cóż, ja też dziewczyno, brak mi tchu przez ciebie
Twoje piękno jest w twoim całym ciele
To jest piękno z tym jasnym światłem
Podążanie za tobą to paparazzi, to Lil B na to przyłożenie
Zauważyłaś już? Nawet jeśli wydaje się, że nie, mówisz, przejedźmy się teraz
Sposób w jaki chodzisz i mówisz zabiera mi duszę
Wyrzuć tych facetów, którzy są zazdrośni
Powiedz im, że lepiej weźmiesz swoje, więc jest wszędzie
Twoje włosy są takie pachnące
W twoim pokoju, jakby zatrzymał się czas, obejmę cię
Pewnie, ten raz jest dla ciebie

##
###

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...