Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 25 listopada 2013

Hyorin (SISTAR) - Lonely 2013



Hyorin - Samotna

Całą noc błąkam się przez noc, chwiejąc się i potykając
Pijana moimi czarnymi łzami, płakałam przez długi czas

Księżyc jest taki zimny, nie ma gdzie się oprzeć
Szukam miłości, która obejmie moje drobne ramiona

#Samotny ty, samotny ty, czy znasz moje serce?
Samotne serce, samotne serce, nikogo przy mnie nie ma
Dzisiaj znowu la la la samotna la la la samotna
Moje serce przemoknięte na deszczu jest la la la samotne la la la samotne
Obejmiesz mnie?

Moja twarz odbita w sklepowym oknie wygląda tak żałośnie, tak chora
Gdzie podziałam się ja, która się śmiałam i płakałam ze szczęścia?

Znowu pada, chcę przestać moknąć
Czy zostaniesz trochę dłużej, aż te łzy pójdą spać?

#

Jestem słaba od ran zadanych przez pokrywającą bliznami miłość
Ale czy wciąż będziesz mnie kochać? 

Ostatni raz uwierzę w miłość
Jeśli tą miłością jesteś ty

Tylko ty, tylko ty, teraz znasz moje serce
Samotne serce, samotne serce, nie mam nikogo oprócz ciebie
Dzisiaj wieczorem jestem la la la samotna la la la samotna
Obejmiesz mnie?

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...