Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 26 listopada 2013

VIXX - Beautiful killer 2013


VIXX - Piękna zabójczyni

Nie mogę się ruszyć nawet o cal, uniosłem ręce, poddając się
Ciemność staje się coraz gęstsza
Kiedy pierwszy raz cię ujrzałem, nie, nawet wcześniej
Nie było żadnego powodu, po prostu ruszyłem w twoim kierunku

Nie mogę myśleć, moje stopy pierwsze się ruszają
W drżącej ciemności (moje oczy są światłem)
Im bardziej się zbliżam, tym głośniej wyłącza się mój alarm
Wiesz wiesz wiesz

#Yeah, ona jest zabójczynią, poluje na moje lewe serce
Nawet bardziej mnie uciska
Yeah, ona jest zabójczynią, wycelowała w moje serce
Zimno we mnie celuje

##Twój uśmiech jak ostrze przecina moje serce
W którym jest wyryta ostatnia fantazja
Piękna zabójczyni, jesteś niebezpieczną pięknością
Sprawiasz, że wariuję, nie ma gdzie wracać

Czy to rzeczywistość czy to sen?
Jedyne, czego jestem pewny to tylko ty
Nie wiem jaki będzie koniec, właściwie, nie ma końca
Twoje oczy są takie piękne

Idealny czas, jest tylko jeden wybór
Zagłębia się w moje serce (głos, który mnie woła)
Kiedy nieustraszenie na nią skaczę, czuję to moim instynktem
Wiesz wiesz wiesz

#
##

Moje ciało połyka moją głowę
Ruszam się bez przetwarzania tego przez mój mózg
Kiedy załadowałaś swoje urzekające oczy
Celujesz we mnie ze swojej broni, bum
Moje ciało otrzymało śmiertelny strzał, jest gorąco, rozumiesz?
Wiesz o czym mówię, pani
Wiesz wiesz wiesz

Yeah, ona jest zabójczynią, szorstko obejmujesz mój kark
Pospiesz się i zabierz mnie tutaj
Yeah, ona jest zabójczynią, wolę zamknąć swoje oczy
Powierzę się twoim dłoniom

W moim gorącym sercu, głęboko cię wyryję
W tej chwili, jesteś moją ostatnią fantazją
Piękna zabójczyni, jesteś niebezpieczną pięknością
Sprawiasz, że wariuję, nie ma jak zatrzymać

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...