Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 25 listopada 2013

Lush - Yesterday 2013



Lush - Wczoraj

Jedziemy na wietrze nazywającym się Wspomnienia, jakbyśmy już byli czymś z przeszłości
(To prawda, że już się od siebie oddaliliśmy, że mnie zostawiłeś)
Tak naprawdę nie może być, och proszę

Powinnam cię zapomnieć, powinnam cię wymazać (teraz)
Kiedy minie jutro, będę teraz sama
Potrzebuję cię, nie mogę żyć bez ciebie, wciąż wołam twoje imię

#Żyjąc w dniu wczorajszym (dzień wczorajszy, który przeminie)
Żyjąc w dniu wczorajszym (dzień wczorajszy, który odejdzie)
Dzisiaj będzie lepiej niż wczoraj, znowu odnajdę siebie

##Żyjąc w dniu wczorajszym
Żyjąc w dniu wczorajszym
Jesteś wyraźniejszy niż każde inne wspomnienie
Moja osoba, którą kochałam i pamiętam jak zapach
Żegnaj

Te bolesne słowa, które zostały dla mnie powiedziane, wiedziałam to, ale słuchałam
(Dlaczego) dlaczego (czy wtedy nie wiedziałam)
Teraz tego żałuję, znowu

To zostanie zapomniane, to zostanie zapomniane (teraz)
Kiedy minie dzień dzisiejszy, bardziej się oddalisz
Naprawdę chcę cię zapomnieć, naprawdę chcę ci uciec
Ale wciąż nie mogę pozwolić ci odejść

#

Chcę, żeby dzień dzisiejszy był lepszy niż wczorajszy
Codziennie cię rysuję, wołam cię, wszystko wydałam w twoich myślach
Nawet przez minutę, przez sekundę, nie mogę przeżyć dnia bez ciebie

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...