Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 28 listopada 2013

Hyorin (SISTAR) feat. Mad Clown - Stalker 2013


Hyorin ft. Mad Clown - Prześladowczyni

Jestem teraz przed twoim domem
Ale dlaczego drzwi są zamknięte?
Mam nadzieję, że cierpisz, mam nadzieję, że dusisz się od winy za to, że mnie zostawiłeś
Czuję, jakbym był twoim prześladowcą

#Pragnę cię, pragnę tylko ciebie, chociaż cię nienawidzę
W twoim sercu, w twoich wspomnieniach, chcę być twoją jedyną miłością
Będę szczera, pragnę tylko ciebie, chociaż pojawiają się łzy
Nic nie mogę na nie poradzić, czuję jakbym prześladowała i kochała

Traktujesz mnie jak nieznajomego i jakbyś była kimś innym, powiedziałaś żegnaj
Nie mogłem nawet nic powiedzieć z powodu moich suchych ust
Tylko rozpaczliwie miałem nadzieję, że ty, stojąca naprzeciw mnie, nie byłaś prawdziwą sobą
Czułem jakby ktoś nabazgrał na moim sercu, które bolało, jakby było krojone
Próbowałem się uśmiechać do lustra, ponieważ wariuję
Wypchnąłem wszystko o tobie z mojego życia i powiedziałem sobie, że będę żył szczęśliwie jak ty
Ale kiedy się z tego ocknąłem, po moich policzkach spływały łzy
Szedłem w kierunku twojego domu i zobaczyłem sylwetkę w twoim oknie
Myślałem, że do teraz byłem dobry w duszeniu tego w sobie, ale muszę być szalony, dlaczego tutaj jestem?

#

##Prześladowała i kochała kochała kochała
Prześladowała i kochała kochała kochała
Prześladowała i kochała kochała kochała
Czuję jakbym prześladowała i kochała

Dzisiaj znowu kręcę się w pobliżu tego samego miejsca
Znowu myślę o tym samym, wołam to samo imię

Udawanie, że wszystko ze mną w porządku, nie mogę udawać, że jest dobrze
Próbuję udawać, że cię zapomniałem, ale nie mogę o tobie zapomnieć
Czas niezgrabnie cię odkaża
W pewnym momencie myślałem, że cię dobrze znam
Ale w końcu, wcale cię nie znałem
(Niemożliwe) wciąż pamiętam numer twojego telefonu
Kiedy widzę dziewczynę, która wygląda jak ty, zaczynam za nią iść na wypadek, gdyby była tobą
(Niemożliwe) ostatniej nocy wahałem się serki razy, ale w końcu do ciebie zadzwoniłem
Więc będziesz wiedzieć, że wciąż za tobą tęsknię

#

Czuję, jakbym był twoim prześladowcą
Możesz być zirytowana i powiedzieć, że mam obsesję
Ale proszę, pozwól mi żyć
Po upływie czasu, zniknę, jakby nigdy mnie tu nie było
Więc proszę, pozwól mi być w pobliżu ciebie przez chwilę
Tęsknię za tobą tak bardzo aż do łez

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...