Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 28 listopada 2013

Hyorin (SISTAR) feat. Dok2 - Massage 2013


Hyorin feat. Dok2 - Masaż

Jesteś taki gorący, brak mi tchu, kiedy cię widzę
Ale właściwie moje serce boli
Od poniedziałku do następnego poniedziałku, jesteś taki zajęty
Jest w porządku, jeśli nie możemy się spotkać, ale moje serce boli

Nie ma nawet czasu, żeby coś zjeść
Co noc rozmawiamy przez telefon, zasypiasz
Jedyne, co mogę dla ciebie zrobić
To modlić się o to, żebyś nie zachorował i

#Zrobienie ci masażu, tak jak teraz
Dziecinko, wiesz, że to dla ciebie
Możesz na to czekać
Tylko rozepnij guzik i usiądź wygodnie
Zamknij oczy i włóż wszystko
Dziecinko, wiesz, że to tylko dla ciebie
Chłopcze, to wszystko dla ciebie, masaż

Mężulku, dziecinko, zawsze będę cię kochać
Zrobię dla ciebie wszystko
Chociaż tylko mówię, mówisz, że to cię prostuje
Chcę ci pokazać przez moje zachowanie, ale to nie jest takie łatwe

Zawsze czegoś mi brak, ale ty zawsze mi dajesz
Więc przygotowałam to dla ciebie
Cały dzień szukałam w internecie
Chociaż może temu trochę brakować, proszę, zrozum chłopcze

#

Dziękuję za myśl, ale jest OK, zrobię to dla ciebie
Usiądź i rozluźnij umysł, nie denerwuj się
Realnie myśląc, to jest tylko dla ciebie
Wydarzenie dla ciebie, od twojej szyi, pleców, talii, palców czy ust
Mam wiele pocałunków, muszę przejść na mój tryb kelly*
To nasza tajemnica, więc dziewczyno, lepiej im nie mów
Jeśli chcesz, mogę to zrobić jutro, tylko powiedz mi kiedy
Dziewczyno, wiesz, że to mam, dziecinko
Kiedykolwiek chcesz, jestem o tym, dalej

#

*nie mam pojęcia, o co może chodzić

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...