Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 28 listopada 2013

Hyorin (SISTAR) - Closer 2013


Hyorin - Bliżej

Kiedy twoje usta szepczą moje imię
Moje zatrzymane serce miękko i powoli bije

Kidy odbijam się w tych brązowych oczach
Myślę, że się w nich zakocham, myślę, że się zakocham
Wiesz?

Bliżej do mnie podejdź
Podejdź dzisiaj odrobinę bliżej
Żeby bicie mojego serca sięgnęło twoich uszu
Bliżej do mnie podejdź
Aż moje serce dzisiaj zaśnie
Mów mi, że mnie kochasz

Miłość sprawia, że zmieniają się najmniejsze rzeczy
Czy zanim cię poznałam, świat zawsze był taki piękny?
Nie pamiętam

Bliżej do mnie podejdź
Podejdź dzisiaj odrobinę bliżej
Żeby bicie mojego serca sięgnęło twoich uszu
Bliżej do mnie podejdź
Aż moje serce dzisiaj zaśnie
Kochaj mnie

Twoje płynące i uśmiechające się oczy ciągle mnie rozpuszczają
Jak mogę to powstrzymać? Dziecinko, kocham cię
Czy czujesz moją miłość?
Oddam ci całą siebie

Bliżej do mnie podejdź
Nie zatrzymuj się dzisiaj
Żeby moje cienkie usta mogły dotknąć twoich
Bliżej do mnie podejdź
Przyjdź jak sen ostatniej nocy och ukochany
Powiedz mi, że mnie kochasz

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...