Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 10 października 2013

Kim Jin Pyo feat. LYn - Walking dead 2013



Kim Jin Pyo ft. LYn - Żywe trupy

Otworzyłem oczy, obudziłem się ze snu? Czy tylko mrugnąłem?
Zegar wskazuje szóstą rano? Czy wieczorem? Już straciłem poczucie czasu
To takie dziwne miejsce, pomiędzy rzeczywistością i snem, ze strasznym fetorem
Próbuję wstać, ale czuję, jakbym pływał w wodzie

#Uśmiecham się, ale dlaczego się uśmiecham?
Moje serce boli, ale dlaczego boli?
Dlaczego płyną łzy bez znaczenia?
Czy oddycham? Kiedy ostatni raz przemówiłem?
Spałem? Co jadłem? Gdzie teraz idę?

##Szłam jak zombie, bezdusznie się błąkałam
Chociaż się chowałam i unikałam słońca, moje serce gnije
Na wypadek gdybym na ciebie wpadła, na wypadek gdybym cię zobaczyła
Dzisiaj znowu błądzę po ulicach, kocham cię, tęsknię za tobą

Czuję jakby ktoś rzucił na mnie od stóp do głów zaklęcie
Chcę się obudzić, ale nie mogę, jakbym był przyduszony w mojej fantazji
Silny fetor przypomina mi o naszej przysiędze
Jesteś moją ostatnią i ja jestem twoim ostatnim

#
##

Jeśli będę tak szedł, czuję, że cię zobaczą, na początku niewyraźnie staniesz naprzeciw mnie
Moje kroki staną się szybsze i w końcu będę biegł, żebym mógł cię szybko dotknąć
Staniesz się wyraźniejsza i rozłożysz ramiona, i jasno się uśmiechniesz do mnie, i ja też się uśmiechnę
Fetor zniknie i wtedy będę w stanie się obudzić

Gdzie idziesz? Jesteś gdzieś tutaj?
Czy unikasz słońca i też się gdzieś ukrywasz?
Na wypadek gdybym na ciebie wpadła, na wypadek gdybym cię zobaczyła
Dzisiaj znowu błądzę po ulicach, kocham cię, tęsknię za tobą

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...