Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 10 października 2013

T-ARA - No. 9 (Number Nine) 2013



T-ARA - Nr 9

Sprawiłeś mi tak wiele bólu
Pamiętasz nas z tamtego czasu, kiedy lśniły gwiazdy?
Ty nienawistna osobo, która skradła moje serce
Hej, to tak bardzo teraz boli

#(Numer dziewięć) tylko ty możesz mnie rozśmieszyć
(Numer dziewięć) tylko ty możesz sprawić, że zapłaczę
(Numer dziewięć) jesteś moim Tuxedo*
Bohater, który mnie chronił
Ale zostawiłeś mnie i nienawidzę cię

##Potrzebuję cię numerze dziewięć, numerze dziewięć, numerze dziewięć
Nie opuszczaj mnie
Czy zapomniałeś mnie numerze dziewięć, numerze dziewięć, numerze dziewięć
Bez ciebie nie mogę w nocy zasnąć

###To dlatego, że tak bardzo cierpię
To dlatego, że tak bardzo cierpię
Ty, który zabrałeś całe moje serce, gdzie jesteś?
Wróć do mnie numerze dziewięć

Przestań grać ze mną w gierki
Ciężko jest kiedyś ktoś się tobą bawi
Pamiętasz dzień, kiedy sprawiliśmy, że rozkwitły figi?
To tak bardzo teraz boli

#
##
###

Jestem uzależniona, jestem uzależniona, jestem uzależniona, jestem uzależniona
Jestem uzależniona, jestem uzależniona, jestem uzależniona, jestem uzależniona
Kiedy zamykam i otwieram oczy, wciąż jestem tutaj sama
Jestem w ciemności, w ciemności, tańczę w ciemności

Potrzebuję cię, nie opuszczaj mnie
Bez ciebie nie mogę w nocy zasnąć

###

*główna postać męska z anime Sailor Moon (Czarodziejka z Księżyca), kiedy pomagał głównej bohaterce, miał na sobie smoking i maskę (jeśli go nie znacie, to nie wiecie co dobre :P)

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...