Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 27 października 2013

Jung Dan - Love is a friend of longing 2011 (Baby-Faced Beauty OST)


Jung Dan - Miłość jest przyjaciółką tęsknoty

Słyszę to moimi uszami, widzę to moimi oczami
Bezwiednie zatrzymałem się na tej ulicy
Ten stary sklep spożywczy na tej ulicy, którą razem chodziliśmy
Usłyszałem znajomą piosenkę, poruszającą moje serce

#Może miłość jest dla mnie czymś trudnym
Nawet jeśli próbuję zapomnieć, próbuję wymazać czy kiedy próbuję się trzymać
Dlaczego rozstanie tak łatwo nadchodzi
Sprawiasz tylko, że moje cierpiące serce za tobą tęskni i odchodzisz

Słyszę to moimi uszami, widzę to moimi oczami
Bezwiednie cię rysowałem
Ten sklep, do którego razem chodziliśmy, ten stary sklep spożywczy
Znajomy zapach, sprawia, że pojawiasz się w mojej głowie

#

Zimny wiatr muska moją twarz
Miłość zmienia się w tęsknotę
Byłoby lepiej, gdybym mógł chwilę odpocząć zanim ruszę dalej, dlaczego tak szybko
Biegnę jakbym uciekał, nawet jeśli krzyczę

Może miłość nie jest dla mnie

Wygląda na to, że nie możesz wymazać miłości, nawet jeśli próbujesz
Nawet jeśli przestanę oddychać, jesteś daleko poza moim wzrokiem, nie mogłem
Zamiast tęsknić, jak stary przyjaciel
To znowu się pojawia, zbliża się, jakby moje serce miło iść dalej

angielskie tłumaczenie boohwal.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...