Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 27 października 2013

BTS – We On 2013

BTS – Działamy


#Cokolwiek powiedzą jestem tu dla mojej muzyki
Tu dla mojej muzyki, tu dla mojej muzyki
Cokolwiek powiedzą moi hejterzy, jestem prawdziwy dla mojej muzyki
Prawdziwy dla mojej muzyki, prawdziwy dla mojej muzyki

Runch Randa i Rapmon¹, obaj obaj są częścią mnie
Zazdrość aspirujących raperów w moim wieku 
Wy tak czy inaczej widzicie tylko to, co chcecie zobaczyć 
Głupi i młodzi z edukacją krótką jak wasze spodenki
Gdy rapujecie o miłości i przywiązaniu, ja rapuje o dużych rzeczach
Te lalki dziadki do orzechów² wypełnione są kompleksem niższości
Gadają bzdury o moich okularach, fryzurze, imieniu
W rzeczywistości To smutna komedia przegranych
Mój rap cię tłamsi, sprawia, że się dusisz
Drapiące się po głowie³ dzieciaki, które mówią, że nienawidzą pracowitego świata k-pop'u
Udając kogoś, kim nie są, wiem, że jesteś beznadziejny
Cholerny fan, publiczność, obłęd, tak sprawiam, że są moje
Big Hit i BTS, yeah sprawiam, że świecą
Chuligani, którzy podnoszą wartość naszego imienia, nigdy nie szukałem dziury w całym
Yeah chcę być jedynym, nie numerem jeden lecz jedynym
Swag

##Nie znam cię, a ty nie znasz mnie, więc proszę, zamknij się
Nie martw się o mnie, jestem lepszy od ciebie i nadal taki będę, więc 
gdzie są wszyscy przyjaciele, którzy od dawna patrzyli na mnie z góry? Działamy
To nie żart, pokażę ci, obiecuje ci, działamy 
(Daj mi to, prawdziwe fakty) pokażę ci, obiecuje, działamy
(Daj mi to, prawdziwe fakty) pokażę ci, obiecuje, działamy

#

Och och hejterzy, dalej mówcie o mnie świństwa 
Klawiaturowi wojownicy, bardziej się postarajcie 
Tak, popatrzcie tak na mnie z góry 
Moim hobby jest udowadnianie, że się mylicie
Uch moje umiejątności stały się kontrowersyjne, jest za wcześnie by wyciągnąć wnioski
Jestem zabójczy, Kuba Rozpruwacz, przebiję cię moim ostrym językiem
I’m 1lla, nawet jeśli jestem leniwy, jestem od ciebie bardziej zajęty – uderzasz do domu
Hejterzy, którzy patrzyli na mnie z góry przed moim debiutem
Wypełnisz się hip-hopową dumą, ale teraz jesteś pode mną 
Patrz uważnie, jestem na szczycie, zazdrosny? Hej, ty co gonisz
Myślę, że to zbyt wiele dla ciebie, by mnie naśladować, po prostu tu zostań
Te słowa, które sam napisałem, są pisane bez przygotowania 
Ukończyłem już bycie stażystą, świętuj to
Jestem raperskim czarnym pasem, ty tylko zielonym
Nie ma rozwoju, hej ludzie, czujcie się gorsi

##

Promocje "2COOL 4 SKOOL"  otrzymały owacje na stojąco
To dla wszystkich dzeciaków, które się z nas naśmiewały
“Gratulacje ” – yeah racja, mówisz tak tylko dla znajomości 
Jeśli tak, to twoje wyczucie zgniło, odetnij je
Uch teraz nasz poziom się zmieniły, on wie i ona wie
Numer jeden na liście zainteresowania każdego, jest zbyt wcześnie, żeby być onieśmielonym, wypatruj mojej przyszłości
Pójdę ścieżką w kierunku mojego sukcesu tak bardzo jak patrzyłeś na mnie z góry

##
#

¹Rapmon = Rap Monster, Runch Randa to pseudonim Rap Monstera z czasów gimnazjum
²nawiązanie do baletu Dziadek do Orzechów, w którym tytułowa zabawka jest niechciana przez większość postaci
³drapanie głowy oznacza trudność w rozumieniu czegoś
wytwórnia
XIX-wieczny seryjny morderca działający w Londynie, nigdy nie został pojmany
1llionaire - wytwórnia hip hopowa
 pierwszy mini album BTS, tłumaczenie tutaj

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...