Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 19 października 2013

IU feat. Jonghyun (SHINee) - Gloomy clock 2013


IU feat. Jonghyun - Ponury zegar

Jestem przygnębiona, to przygnębiające, w tym czasie, jestem przygnębiona
Jestem przygnębiona, to przygnębiające, która jest teraz godzina? 11:30
Jestem przygnębiona, to przygnębiające, tyka ponury zegar
Jestem przygnębiona, to przygnębiające, dlaczego zjadłam ramen*? Pewnie przytyłam

Pada pada, sprawiając, że wszystko się lepi, wciąż pada
Jestem śpiąca, jestem śpiąca, jestem zbyt leniwa, żeby cokolwiek robić

Kiedy mija czas, rozstanie, które rozdarło moje serce
Kiedy mija czas, młode wspomnienia, które rozkopały koc
Zostają zapomniane, zostają zapomniane, tylko przechodzą tuż obok
Zostają zapomniane, zostają zapomniane, ale wtedy myślałam, że to było wszystkim

Kiedy mija czas, to przygnębienie
Kiedy mija czas, rzeczy, o których powiedziałam, że były trudne i skarżyłam się na nie
Stanę się rzeczami z przeszłości
Wyraźne i emocjonalne wspomnienia
Staną się matowe, staną się matowe jak kwadrat ściera się, żeby stać się kołem

Jestem przygnębiona, to przygnębiające, stawanie się nieciekawym jest przygnębiające
To gorzkie gorzkie, jakbym piła ziołowe lekarstwo
Jestem przygnębiona, to przygnębiające, to nic takiego, ale jestem przygnębiona
Jestem przygnębiona, to przygnębiające, jakbym jadła ponury owoc, jestem przygnębiona

*pochodząca z Chin, japońska zupa na bazie rosołu

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...