Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 19 października 2013

IU - Havana 2013


IU - Hawana
(stolica Kuby)

Mówią, że wszyscy tam śpiewają
Żyjąc naprzeciw rozbijających się fal
W najbardziej nieznanym mieście z najbardziej znajomym tobą
Co o tym myślisz? Czyż to nie brzmi rewelacyjnie?

Tutaj porozmawiajmy o wszystkich naszych tajemnicach, o których wcześniej nie mogliśmy powiedzieć
Głośno się nimi dzielmy, kiedy razem idziemy 
Zapamiętaj tą linijkę, hola muchacha hermosa*
Mów mi to co rano

Drink dla ciebie, drink dla mnie
Późno w nocy pina colada**
Jasno się uśmiecha, tak ładnie, klik
Zapamiętajmy tą chwilę

#Hawana, jesteś moją Hawaną
Twoje nieznajome oczy
Hawana, zawsze przyprawiające o drżenie serca uczucie
Twoje istnienie sprawia, że śnię

Im bardziej szalona i zajęta się staje
Tym moje chwile z cennym tobą są krótsze
Moje dni są szczęśliwe, ponieważ ktoś na mnie czeka
Zawsze jestem częściowo podekscytowana

Przez chwilę słońce wygląda jak słodka mandarynka
Ostatnia chwila, zanim odejdzie dzienny czas
Czas, żeby przygotować się na spotkanie z tobą
Wyjadę na wakacje

#

Jesteś moją przerwą
Moje dylematy i zmartwienia znikają
Codziennie żyję daleko
Kiedy cię zobaczę

#

*(hiszp.) witaj piękna dziewczyno
**słodki karaibski koktajl z jasnego rumu, śmietanki kokosowej i soku z ananasa

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...