Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 29 października 2013

Trouble Maker (HyunA solo) feat. Flowsik – I Like 2013


HyunA feat. Flowsik – Lubię


Błyskają flesze aparatów, 365 jakby to był automat
Światła, kamera, akacja, rusz tym ciałem, wiesz, że to masz

Widzę, że na mnie patrzysz, co?
Tak, jestem złą złą dziewczynką
Yeah, przepraszam, zawsze byłam gorącą dziewczyną
Szczerze mówiąc, trochę cię lubię
Muszę cię mieć, jakkolwiek zechce

#Zwolnij zwolnij
Powiedz mi czego chcesz
Rozrysuj mi to jak chcesz, wysłucham cię 
Opowiedz, co masz w sercu

##Jeśli naprawdę tego chcesz
Możemy to tak zrobić 
Możemy to zrobić w ten sposób
Możemy to robić całą noc
Jeśli naprawdę tego chcesz
Możemy to tak zrobić 
Możemy to zrobić w ten sposób
Możemy to robić całą noc

###(Ja Ja lubię) to co puszcza DJ 
(Ja Ja lubię) po prostu to pogłośnij
(Ja Ja lubię) powiedz powiedz dziecinko, czego pragniesz?
Tylko powiedz mi, tylko patrz na mnie 

Wiesz, że to masz, poruszaj się, nie przestawaj dziecinko
To nie jest problem, dziewczyno pozwól mi zobaczyć to ciało, dziecinko 

Widzę, że na mnie patrzysz. Co?
Nie, nie jestem szaloną dziewczyną
Nawet jeśli tak, to co? Zawsze byłam ładną dziewczyną
Szczerze mówiąc, co z tego? Zawsze taka byłam
Więc muszę cię mieć, jakkolwiek zechcę

#
##
###
##

Powiem ci czego pragnę, ty mi powiesz, czego potrzebujesz
Dwóch dżinów w butelce i możemy poczuć się nazwajem, aby wypełnić nasze sny
Jesteś tym czego pragnę, nie ma innej miłości, której chce
Wypełnijmy miłość
Nie musimy przetrwać w jednym kawałki, POKÓJ!

###

Co zamierzasz zrobić chłopcze
Wiesz, że jestem gotowa
Po prostu powiedz jedno słowo, tak, jestem twoją damą

angielskie tłumaczenie pop!gasa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...