Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 29 października 2013

Kim Jaejoong - Now is good 2013


Kim Jaejoong - Teraz jest dobrze

Marzyłem o miłości, o której nigdy wcześniej nie śniłem
Jak głupiec
To były tylko uczucia, które rozwinęły się przypadkiem
Ale płaczę samotnie

Twoje szerokie ramiona i twoje niebieskie oczy
Wstrząsnęły mną
Przez mojego brzydkiego siebie, wyglądałem żałośnie
Więc było ciężej

#Nie chcę stracić tej chwili
Nie żałuję
Nawet jeśli zakochanie się jest ekstrawagancją
Wciąż tu jestem

Jeśli jestem z tobą
Teraz jest dobrze

Nigdy nie zapomnę, jak wymawiałaś moje imię
Nasz niezdarny i niezręczny pocałunek, sprawił, że moje serce drżało
Sprawił, że upadłem

Przypominam sobie wspomnienia o zwisaniu pod białą brzozą
Nie mogłem w nic z tego uwierzyć, więc się śmiałem
Potem płakałem

#

Tak! Uratowałaś moje życie. Tak! Żyłaś moim życiem
Tak! Uratowałaś moje życie. Tak! Żyłaś moim życiem

Jeśli jestem z tobą
Teraz jest dobrze
Jeśli jestem z tobą
Teraz jest dobrze

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...