Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 29 października 2013

Kim Jaejoong - 9+1# 2013


Kim Jaejoong - 9+1#

Przez iluzję prawdy
Wpadłem w mgłę, nie jestem w stanie nic przed sobą zobaczyć
Nie ma żadnych wyjątkowych warunków
Po prostu posiadaj większą odwagę niż robot
I wzleć wysoko na swoich złamanych skrzydłach

Do wczoraj sprzedałem całego siebie
Robiłem wszystkie szalone rzeczy, które są niewybaczalne
Kiedy obiecałem destrukcję na boga miłości

#Patrz prosto przed siebie
Podążaj za światłem zbawienia
Żeby to blade, wyschnięte poświęcenie
Mogło podążyć za odrodzeniem się duszy

Moje czyste serce jest przezroczyste, łatwe to złamania
Ale przyciąga mnie twój brudny plan
Bez wyjątkowego powodu, połykasz mnie
Łatwiej niż chmury, sprowadzające dobry wiatr

Jestem zmęczony
Odejdź
Zabierz wszystko

#

Pokonałem tą podobną do insekta miłość i wyszedłem
Zdusiłem to w sobie, żeby żyć w tym świecie, którego nie mogę odrzucić
Pokonałem tą podobną do insekta miłość i wyszedłem
Zdusiłem to w sobie, żeby żyć w tym świecie, którego nie mogę odrzucić

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...