Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 6 września 2013

Zia, Lee Hae Ri (Davichi) - If you loved me 2013


Zia, Lee Hae Ri - Jeśli mnie kochałeś

Powiedziałeś mi, że będziesz mnie zawsze kochał
Powiedziałeś mi, że będziesz mnie dobrze traktował, obiecałeś
Jak to uczucie może się zmienić? Nie wiem

Nawet jeśli mam cały świat, to nie ma dla mnie sensu
Wiesz, że nie mogę żyć bez ciebie

#Jeśli kochaliśmy
Jeśli naprawdę kochaliśmy
Pomyśl o tym przez chwilę
Pomyśl o czasie, kiedy byliśmy dla siebie wszystkim

##Byliśmy szczęśliwi do łez
Proszę, nie opuszczaj mnie
Moje serce mówi, że nie może pozwolić ci odejść
Wróć do mnie

On mówi, że już nie może mnie kochać
On mówi, że nie mogę o mnie dbać, on mówi, że mu przykro
Wiem, że to kłamstwo, ale pojawiają się łzy

Powinnam pozwolić ci odejść, powinnam się uśmiechać
Wiem, że to już nie będzie działać 

Ale moje serce ciągle mnie ucisza, mówiąc, że tak nie może się stać
Że nie mogę tak po prostu pozwolić ci odejść

#
##

Jeśli mnie kochałeś, jeśli to było dobre wspomnienie
Proszę, obejrzyj się tylko raz
Na chwile, gdzie obiecaliśmy sobie na zawsze

Nie sądzę, że mogę tak dalej
Ponieważ wciąż cię pamiętam
Dzisiaj znowu wołam do ciebie
Wróć do mnie
Do mnie, która nigdy cię nie zapomni

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...