Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 6 września 2013

BTOB - Thriller 2013


BTOB - Thriller/Powieść grozy

Teraz wróciliśmy! Pakujcie się!
Tylko jedna szansa, zgadza się?
Dalej!

Życie w ciemnym bagnie podczas wilgotnych i zimnych nocy
To miejsce jest wypełnione jedynie ponurymi duchami
Diabeł, który cię złapał szydzi, kiedy na mnie spojrzał
Nie jestem w stanie go złapać

Wstrzymuję oddech, słuchając
Jakiegokolwiek dźwięku życia
Krzyczą upadłe dusze
Nie jestem w stanie tego zatrzymać

Moja fobia ciemności szarpie moje serce
Jakkolwiek pełnia wpłynęła na mnie w tą noc
Zatrzymuje się oddech
Tłumiąc moje podekscytowanie
Pełnia lśni bezwarunkowo w ciemności razem ze mną
Nie możesz zostać odebrana, nigdy nigdy

#Noc wydaje się drżeć
Ta chwila, kiedy oddech zatrzymuje się dzisiaj wieczorem
Zgadza się, cieszę się tym jak tym thrillerem
Czas na szaleństwo, ta noc jest gorąca
Jak sen, odleć leć wysoko wysoko
Wciąż to czuję, ty i ja thriller

Ugryzłem kawałek zatrutego jabłka i poprosiłem
Dla dziewczyny, która śmiertelnie chciała biec
Dlaczego w ciemnym lesie nieznany śmiech chichocze
Chociaż umieranie jest w porządku, oczy dziewczyny są otwarte
I witają poranne słońce
Rycerz tylko dla ciebie
Nie ważne, nawet jeśli stanę się Don Kichotem*
Uratuję cię

Zimne powietrze sprawia, że zatrzymuje się moje serce
Jakkolwiek wpływa na nas księżyc
W ta noc
Dzisiejsza atmosfera jest mglista
Cieszę się tym dreszczykiem, jest szalony
Nie możesz zostać odebrana, nigdy nigdy

#

Nawet księżyc i gwiazdy na niebie, dusze na ziemi
Oddechy wszystkich zostają zabite w kosmosie
Dominuję powstającą noc
Jak z jutrzenki zabarwionej kolorem wody
Jakby to było wessane w publiczność
Wiatr i deszcz płaczą przez noc
Mały obłąkany uśmiech odbił się w stawie
Nie martw się moja księżniczko, dzisiejszą główną postacią jestem ja

Noc wydaje się drżeć
Ta chwila, kiedy oddech zatrzymuje się dzisiaj wieczorem
Zgadza się, cieszę się tym jak tym thrillerem
(Zgadza się, cieszę się tym thrillerem)

Thriller, czas szaleństwa
Puk puk zapukałem w drzwi
Thriller, płonące serce
Leć leć
Jestem ostatnim wzlotem stającym się jednością z nocą
Wciąż to czuję, ty i ja thriller
Ponieważ z pewnością nie będzie złego zakończenia
Ten thriller jest niezatrzymany

*bohater powieści Don Kichote z La manchy, jest symbolem walki o nieosiągalne cele, podejmowaniem nieosiągalnych zadań i walce z urojonym przeciwnikiem (walka z wiatrakami)

angielskie tłumaczenie btobtweets

2 komentarze:

  1. Umieściłam tłumaczenie tekstu piosenki BTOB na mojej stronie Miliony myśli, ale podałam adres waszej strony i napisałam skąd mam tł. Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko, jeśli tak mogę je zaraz usunąć.

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...