Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 20 września 2013

Jo Kwon feat. Jinwoon - Something 'bout you 2012


Jo Kwon ft. Jinwoon - Coś w tobie

To takie poważne, romans jest jak mijający taniec
Jest coś w tobie, dziecinko

Mam się dobrze, nie muszę mówić, pragnę tylko twojego dotyku
Jest coś w tobie, dziecinko

#Twój tatuaż wygląda zza zapiętych guzików
Narażasz mnie na niebezpieczeństwo, przestań mnie przyciągać

##Z powodu czegoś w tobie
Wiesz, że coś jest w tobie

Słodka jak czekolada, jak truskawka i bita śmietana - twoje usta
Jest coś w tobie, dziecinko

Pokaż mi, czego dzisiaj pragniesz
Wszystko ci dam
Czy coś jest we mnie, dziecinko

#
##

Ta chwila jest dla ciebie fantazją
W tym śnie jesteś tylko ty i ja
Dziecinko, mam nadzieję, że ta chwila będzie wiecznie trwać
Z tobą, z tobą

Ty i ja, odejdźmy daleko
Jesteś Porsche*, ja jestem głównym kluczykiem
Dziecinko, mam nadzieję, że ta chwila będzie wiecznie trwać
Z tobą, z tobą

##

*marka samochodów

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...