Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 4 lutego 2013

Park Shin Hye - Pitch black 2013 (Flower Boy Next Door OST)


Park Shin Hye - Ciemność/Nieprzeniknione ciemności

Jestem niespokojna, wciąż boję się z tobą zmierzyć
Gesty twoich dłoni, sposób w jaki mówisz - chcę to wszytko zapomnieć
Chcę wierzyć, że nasze niezręczne spotkanie było tylko snem w środku nocy
Tak właśnie będę myśleć

Kiedy nadchodzi ciemna noc, smucę się, więc mogę cię zupełnie wymazać
Czy to miłość? Czy to moja chciwość? To nie takie łatwe
Jeśli moje sczerniałe i wypalone serce jest takie same jak ja, nic nie mogę na to poradzić
Zaczynam się bać, nie wiem
Nieprzeniknione ciemności

Cały dzień myślę o tobie
Nie ważne jak bardzo próbuję, nie mogę tego zrobić
Nie ma sensu, jak głupiec


Kiedy nadchodzi ciemna noc, smucę się, więc mogę cię zupełnie wymazać
Czy to miłość? Czy to moja chciwość? To nie takie łatwe
Jeśli moje sczerniałe i wypalone serce jest takie same jak ja, nic nie mogę na to poradzić
Zaczynam się bać, nie wiem
Nieprzeniknione ciemności, nieprzeniknione ciemności

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...