Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 20 września 2013

Jo Kwon feat. Miso (GLAM) - Heaven 2012


Jo Kwon ft. Miso - Niebo

Dlaczego byłem jedynym, który nie wiedział
Jak bolesne są blizny rozstania?
Osoba, która mnie pocieszała i kochała
Gdzie jest ta osoba?

Ci wszyscy faceci wydają się być tacy sami i nie mam żadnych oczekiwań względem tych randek
Chyba modliłam się, żeby ktoś mnie z tego wyciągnął
Ten ktoś poruszy moje serce

#W pewnej chwili, bezwiednie przywabiłeś mnie
Jak nocny statek, szukający światła
Jeśli miejsce, gdzie jest radość nazywane jest niebem
Niego jest teraz koło ciebie

##Znika cały ból, życie jest wypełnione miłością
Jak most nad przepaścią, lot aniołów zabiera mnie do szczęścia
Z miłością, jeśli pytasz, gdzie jest niebo
I zbliżamy się o krok do nieba
I zbliżamy się o krok do nieba

Nienawidziłam i pytałam, dlaczego mnie zostawiłeś
Ponieważ byłam taka szczęśliwa, kiedy byłam z tobą
Przyjmuj życie z wiarą - teraz wiem
Że tylko ty jesteś moim życiem

Każdy dzień wydaje się, jakby miał się załamać, to drżenie nie przestaje
Ten obraz utopii - wydaje się być czymś zbyt dużym dla tej jednej miłości
Codziennie będę oddawać ci tą miłość

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...