Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 17 grudnia 2013

K.Will & Jeon Woo Sung (Noel) - Perfume 2013



K.Will, Jeon Woo Sung - Perfumy

Kiedy idę ulicą pośród wielu osób
Pojawia się znajomy zapach, może to ty
Jakby na chwilę zatrzymał się czas, z odległymi wspomnieniami
Stałem nieruchomi i rozglądałem się naokoło

Moje serce bezwiednie zaczyna łomotać
Chyba moje serce pamięta te perfumy
Nikt inny pewnie nie zauważył, pewnie nie jesteś jedyną, która ich używa
Ale zatrzymuję się z powodu tego znajomego zapachu

#Twój zapach, który mnie zasmucił
Twój zapach, który zatrzymał mnie w miejscu
Sprawia, że myślę o naszej miłości, naszych wspomnieniach, jedno za drugim

##Wciąż myślę o twoim zapachu
Twój zapach, który sprawia, że za tobą tęsknię
To coraz bardziej i bardziej mnie boli, sprawia, że wylewam łzy
Tęsknię za tobą, która mnie zostawiłaś, więc stoję nieruchomo

Wspomnienia, które myślałem, że wymazałem
Pamiętam je przez te perfumy
Nikt inny pewnie nie zauważył, pewnie nie jesteś jedyną, która ich używa
Ale zatrzymuję się z powodu tego znajomego zapachu

#
##

Nasze pożegnanie, które blednie
Bolesna miłość, bolesne wspomnienia
Znowu mnie odnajdują, sprawiają, że moje serce płacze
Co mogę zrobić, żeby cię zapomnieć?

Wciąż myślę o twoim zapachu
Twój zapach, który sprawia, że za tobą tęsknię
To coraz bardziej i bardziej mnie boli, sprawia, że wylewam łzy
Tęsknię za tobą, która mnie zostawiłaś, więc stoję nieruchomo, stoję nieruchomo

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...