Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 28 kwietnia 2013

4Minute - Gimme me that 2013


4Minute - Daj mi to
 
Daj mi to, daj mi to, powiedz mi, co chcesz zrobić
Daj mi to, daj mi to, powiedz mi, co chcesz zrobić
Daj mi miłość, daj mi miłość
Żyj na całego, żyj na całego
 
Spójrz na mnie, co masz zamiar zrobić
Nie masz nawet odwagi, żeby mnie mieć
Podnieś głowę, spójrz na mnie, która jestem przed tobą

Przyjdź do mnie, nie wahaj się
Do kiedy muszę na ciebie czekać
Czego znowu się boisz? Nie opuszczaj mnie tak
 
#Na scenie to nie jestem ja
Jestem dla ciebie
Jeśli szczerze mnie pragniesz, to przyjdź do mnie z pewnością siebie
Poczuj mnie, stojącą przed tobą, to o mnie marzyłeś
Jeśli pragniesz mojego serca, to teraz jest czas
 
##Powiedz mi, kochaj mnie, słodko mnie kochaj
Moje galopujące serce, które zmierza do ciebie (wow wow szepcze do mnie)
Zanim moje serce się odwróci, zanim będziesz tego żałować
 
###Lepiej mnie opuść, opuść mnie, opuść mnie nie raniąc mnie
Wciąż nie słyszę twojego serca
Jeśli mnie pragniesz, bądź szczery
Niech tchórze się wynoszą, natychmiast niech się wynoszą
 
####Daj mi miłość, daj mi miłość
(Daj mi to, daj mi to, powiedz mi, co chcesz zrobić)
Żyj na całego, żyj na całego
(Daj mi to, daj mi to, powiedz mi, co chcesz zrobić)
 
Każdy chłopiec na świecie szaleje na moim punkcie
Jeśli pragniesz mojego serca, dlaczego tak się boisz
Mój seksowny styl, który pokazuje tylko tobie
Jeśli nie jesteś pewny, że sobie ze mną poradzisz, to czy możesz odejść
 
#
##
###
####
 
Pragniesz mnie, twój wzrok
Twoje oczy są jasne, jestem trochę trudna
Czy pragniesz mojego serca, którego nigdy wcześniej nie widziałeś?
Powoli, krok za krokiem, przyjdź do mnie, chcę zobaczyć
Dziecinko, chcę, żebyś się lepiej sprawił (lepiej lepiej lepiej lepiej)
Chłopczę, potrzebuję, żebyś się lepiej sprawił
 
Odsuń swoje pretensje, pokaż mi swoją miłość
 
Przyjdź do mnie, kochaj mnie, kochaj mnie, bądź szczery, kochaj mnie
Czy twoje serce bije dla mie, twoje uczucia (wow wow nie ukrywaj ich)
Zanim moje serce się odwróci, zanim będziesz tego żałować
 
Właśnie tak, zostaw mnie, zostaw mnie, bez wahania mnie zostaw
Wciąż nie znam twojego serca
Jeśli mnie pragniesz, bądź szczery
Niech tchórze się wynoszą, natychmiast niech się wynoszą
 
####
 
Daj mi to, daj mi to, powiedz mi, co chcesz zrobić
Daj mi to, daj mi to, powiedz mi, co chcesz zrobić
 
angielskie tłuamczenie Chris @ 4-minute
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...