Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 9 września 2013

Ailee, Maboos & Chakun (Electroboyz), FeeldDog (BIGSTAR) - Go away 2013 (Oryginał Deux)


Ailee, Maboos, Chakun, FeelDog - Odejdź

Wiesz co to jest
To Brave Family* i legendarny
D E U X, DEUX**
i piękna utalentowana pani Ailee

Idź idź idź, odejdź x4

Mówiłaś tylko o słodkiej miłości
Ale teraz poczęstowałaś mnie takim gorzkim zerwaniem
Jesteś samolubna, jestem taki zawstydzony, że spotykałem się z taką jak ty dziewczyną
Przestańmy się wahać i po prostu idźmy naszą drogą, nie odwracajmy się
Jestem taki cool siostro, denerwuje mnie, kiedy widzę ludzi, którzy cię przypominają, żegnaj siostro

#Wymażę cię, skończyłam już z tobą
Znajdę teraz inną miłość dla siebie
Wymażę cię, skończyłam już z tobą
Znajdę teraz inną miłość dla siebie

(Mam się dobrze dobrze dobrze) bez ciebie mam się dobrze
(Mam się dobrze dobrze dobrze) bez ciebie mam się dobrze
(Mam się dobrze dobrze dobrze) bez ciebie mam się dobrze
(Mam się dobrze dobrze dobrze) więc sprawdź swoje uczynki siostro

Zawsze cały dzień mnie denerwowałaś
Twój zapach jest wciąż na mnie, sprawiając, że kręci mi się w głowie
Twoja odrażająca gra była ukryta przez twoją urodę, mam tego dość, cześć

#

Twoje usposobienie jest najgorsze, ciągle zmieniasz swoje słowa
Przepraszam dziewczyno, za późno
To bezużyteczne, nie ważne jak słodko się zachowujesz
Moja serce już cię opuściło
Moja blizna zaogniła się i pogorszyła
Nadszedł dla nas czas, żeby się pożegnać, idź, Deux

Idź idź idź, odejdź x4

*firma producencka i wytwórnia
**popularny w latach '90 duet hip hopowy

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...