Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 9 września 2013

Lim Kim (Kim Ye Rim) feat. Swings - Voice 2013


Lim Kim ft,. Swings - Głos

Moje skomplikowane uczucia, nad którymi przez długi czas myślałam
Przy pierwszej próbie mogę opowiedzieć ci je moim głosem, który tak wiele znaczy

Kilka ciepłych słów, które cicho wyszeptałeś mi do ucha
Wciąż nie mogę tego zapomnieć, ten głos, który tak wiele znaczy

#Bardziej niż uczucie pierwszego pocałunku
Bardziej niż perfumy, które dla siebie nawzajem wybraliśmy
To zaczęło się, kiedy mnie zawołałeś, skończyło się, gdy ja ciebie zawołałam
Początek i koniec naszej miłości, głosy

##Czasami sama cię wołam
Imię, które przeszło przez moje wszystkie uczucia
Drżący i znajomy głos, dwie litery tego imienia

Głos, którego szukałem jak tylko otworzyłem oczy
Skupiam się, jakbym słuchał smutnej piosenki
Kiedy nabierają łzy, gdy o tobie słyszę
Zamykam uszy i oczy i ustawiam się do pionu
Nie jestem dzieckiem, ale zawsze mówiłaś do mnie dziecinko
Kiedy słyszę głos, który jest tak podobny do twojego, zastanawiam się, może
Odwracam się, ale nikogo tam nie ma, o jej
Winię moje biedne bębenki, jakbym nie mógł uwierzyć

Kiedy powiedziałam żegnaj, te wątłe usta drżały
Razem z głosem, który tak długo kochałam, tego dnia było inaczej

#

Mam wrażenie, jakbym czasami to słyszała, czuję jakbyś wołał mnie z tyłu
Kiedy się odwracam, pozostaje tylko mój drżący głos
Tęsknię za twoją odpowiedzią, twoim ciepłym głosem

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...