Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 7 września 2013

GI (Global Icon) - Dilidum/Diddy dum 2013


GI - Dilidum/Diddy dum

Diddy dum dum diddy dum dum
Świat wszystkich jest mój

Wrócę do mojego świata, rozgłoś to*
Jestem prawem, jestem karą, korporacyjną karą dla twoich uszu
W tej grze jestem jokerem jak ukryta karta
Czy uwierzysz czy nie, nie ważne co
Nawet jeśli naprawdę nie spróbuję, spodoba cię się
Polerowanie na zewnątrz tylko z użyciem oczu

#Bardziej to poczuj, to jest mój swag, rozwalający umysł kopniak i sidła
Zejdź z drogi, głupi człowiek, zanim zaczął sypać się iskry, dlaczego?

##Spójrz uważnie, jestem dramatyczną gwiazdą telewizji
Jestem inna niż ty, to różnica korzeni
Jeśli nie wiesz, nauczę cię
Spójrz na mnie i chodź za mną, chodźcie wszyscy

###Diddy dum dum diddy dum dum
Świat wszystkich jest mój
Diddy dum dum diddy dum dum
Świat wszystkich jest mój

####Jesteśmy szaleńczo gorące
Jesteśmy przyszłością
Jesteśmy GI co?

Wciąż nie wiesz? Nawet jeśli próbujesz, nie możesz
Wciąż wypluwam rytm najwyższej klasy

Moje wdzięki są nieskończone
Wyraz mojej twarzy sprawia, że ludzie mdleją
Ten świat przewraca się do góry nogami
Zostaniesz powalony

#
##
###

Nie możesz mnie zatrzymać, nic nie może hahaha
Nie boję się tych oczu, które na mnie patrzą
Nie możesz mnie zablokować, nikt nie może hahaha
Nigdy, ponieważ płonę jak fajerwerki

Właź na parkiet, przygotuj się na noc
Raz dwa trzy cztery

###
####

Wstąp wstąp, tylko ty, po prostu wstąp
Wstąp wstąp, sam się zabaw, proszę

*nie jestem pewna tłumaczenia

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...