Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Teen Top ft. Maboos (Electroboyz) - Rock star 2013


Teen Top feat. Maboos - Gwiazda rocka

Teen Top Teen Top i Electro
Pierwszy pałkarz C.A.P

Urodzony w 1992 w prowincji Gyeongki, miasto Sungnam
Byłem całkiem popularny, więc byłem imprezowiczem, który wiedział jak się bawić
Mały artysta, który rysował graffiti na ścianach, zwierzę, które codziennie imprezowało
Z moją wytrzymałością nie wiem, kiedy się zmęczyć, to jest Mr. Bang* druga wersja bez Chakun'a**
Zrobię trochę rapowego boksu, hak cios hak hak cios
W Seulu, potem Bangkoku, potem Tokio
Gdziekolwiek to jest, dzwonią do mnie, teraz jestem znany na całym świecie
Czy to Hongdae, czy Gangnam***, jeśli mnie chcą, jeśli do mnie dzwonią, będę tam
Telewizja czy radio, jeśli mnie chcą, gdziekolwiek jestem
Wpadam cały dzień na twoje stereo

Byliśmy mieszczuchami, którzy w pewnym momencie zgromadzili się, żeby rapować, jesteśmy gwiazdami rocka dziecinko
Podnieście ręce, podnieście podnieście podnieście ręce
C.A.P, Joe  Boos****
Jesteśmy gwiazdami rocka dziecinko
Cały dzień zarabiamy kasę
Cały dzień zarabiamy kasę
ROCK
ROCK
Będziemy bujać na scenie
Gwiazda rocka dziecinko

Urodzony w listopadzie 1993, rozsiewam Teen i zmierzam w kierunku Top
Nasz przeładowany grafik sprawia, że codziennie nie śpimy po całych nocach
Nie mam czasu na oddychanie przez podróżowanie po całym świecie
Wciąż mam 21, nie denerwuję się upadkiem
Oddam tą nerwowość temu dzieciakowi, chcę galopowa bez lęku
Chcę dojść na koniec tej nieznanej drogi
Czy to Hongdae, czy Gangnam, jeśli mnie chcą, jeśli do mnie dzwonią, będę tam
Telewizja czy radio, jeśli mnie chcą, gdziekolwiek jestem
Wpadam cały dzień na twoje stereo

Urodzony w 1981 w Choongchungnam, Daejun
Weteran rapu z 10-letnim doświadczeniem, zacząłem od dna
Mój styl trochę się zmienił - objąłem swoje marzenia i wtedy pobiegłem
Ale teraz mam więcej myśli, ale to nie jest problem
Nawet kiedy zmieniają się czasy, jest jedno, co się nie zmieni
Nie oszczędzę się jak ktoś inny, nie będę cyniczny, czy nie będę źle o kimś mówił za jego plecami
Wierzę w siebie, wkrótce będę na szczycie
Czy to Hongdae, czy Gangnam, jeśli mnie chcą, jeśli do mnie dzwonią, będę tam
Telewizja czy radio, jeśli mnie chcą, gdziekolwiek jestem
Wpadam cały dzień na twoje stereo

*piosenka Teen Top z albumu No.1
**członek hip hopowej grupy Electroboyz, który wraz z Maboos'em (też należy do Electroboys) robił featuring do piosenki Mr. Bang
***części Seulu znane z imprez
****C.A.P i L. Joe - członkowie Teen Top, Boos - Maboos

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...