Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 1 marca 2013

Teen Top feat. Chakun, Maboos (Electroboyz) - Mr. Bang 2013

piosenka 18+

Teen Top feat. Chakun, Maboos - Pan Bang

Yeah Changjo, znasz mnie, to C.A.P, L.Joe z Teen Top
Znasz mnie, Maboos i Chakun, Electroboyz

#T podwójne E N TOP
Kiedy jesteśmy w górze, wszyscy się w nas zakochują (100%)
E L E C T R O boyz
Kiedy jesteśmy w górze, wszyscy zostają porażeni (oczywiście)
T podwójne E N TOP
Kiedy jesteśmy w górze, wszyscy się w nas zakochują (100%)
E L E C T R O boyz
Kiedy jesteśmy w górze, wszyscy zostają porażeni (szaleją)

Dzwonek zadzwonił w szkole
Byłem ogromnym dupkiem, który urywał się z lekcji i miał zabawę rzucając papierowe samoloty z przyjaciółmi
Byłem piłeczką wypadków, gromadzącą wszystkie dzieci w mieście i bawiącą się z nimi
Osiągnąłem sukces w moim wieku, kto by zgadł? Dziewięć zer na moim koncie
Każdej nocy zapraszają mnie gdzieś, na szczęście
Nasz C.A.P jest całkiem dorosły, pan Bang*
Wysłałem jeden prosto przez twoje serce, bang!

MAB podwójne O S lider Electroboyz
Słyszysz to raz i wariujesz z powodu tego seksownego seksownego głębokiego głosu
Jestem graczem, który bawi się z dziewczynami
Jestem wyborem pań, sprawię, że pęknie ramiączko twojego stanika
Zabiję to, rządzę, mój język obraca się bez zatrzymywania
Nigdy cię nie zawiodę automatycznie głowa w górę tyłek w dół
Widziałaś moją umiejętność? Pokłoń się

Przestań rzucać mi ukradkowe spojrzenia, przestań męcząco zadawać mi pytania
Wszyscy wy przestępcy, którzy wiecie jak się bawić, gotowi, do biegu
Mój seksowny głęboki głos, jestem wyborem pań
Przestań być zazdrosna, przestań irytująco do mnie przywierać
Wszyscy wy przestępcy, którzy wiecie jak się bawić, gotowi, do biegu
Dziewięć zer na moim koncie, pan Bang, strzelaj bang

Mam tylko 21 lat i gdziekolwiek pójdę, wszystkie oczy skupiają się na mnie
Hej nuna**, co o mnie myślisz? Już plotkują o mnie jako o pogromcy aniołów, dlaczego jesteś taka nieśmiała?
Nie oczekuj normalności, jeśli to za wiele, wybierz następnego
Jeśli masz to, co potrzeba, przyjdź tutaj
Wszystkie wy wywołujące ziewanie dzieciaki, uważnie na nas popatrzcie

Czy kiedykolwiek wcześniej słyszałeś taki głos?
Albo czy jest ktoś, kto może to imitować?
Tak bardzo się starasz i pocisz, żeby sprawić, ze twoje łóżko będzie się trzęsło
Ale dziewczyny co noc mnie słuchają, więc nie ma szans, że będę pod wrażeniem
Jakie to dla ciebie smutne, potrząśnij tym
Kiedy całą noc chwytasz siebie, ja codziennie chwytam długopis
Kiedy bierzesz numery od dziewczyn, które są tak duże jak twój ch*j
Tylko swoim głosem sprawiam, że dziewczyny są wilgotne

Przestań rzucać mi ukradkowe spojrzenia, przestań męcząco zadawać mi pytania
Wszyscy wy przestępcy, którzy wiecie jak się bawić, gotowi, do biegu
Już plotkują o mnie jako o pogromcy aniołów, co o mnie myślisz nuna?
Przestań być zazdrosna, przestań irytująco do mnie przywierać
Wszyscy wy przestępcy, którzy wiecie jak się bawić, gotowi, do biegu
Sprawiam, że dziewczyny są wilgotne

#

*wyraz naśladujący dźwięk wystrzału, chociaż patrząc na tekst piosenki może chodzić o inny bang...
**wyjaśnienie klik

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...