Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 27 sierpnia 2013

Kim Ye Rim (Lim Kim) - Rain 2013


Lim Kim - Deszcz

Deszcz - wciąż nie mam żadnych wspomnień
Ponieważ jestem tylko dwudziestoletnią dziewczyną
Deszcz - w moich słuchawkach piosenkarka śpiewa piosenkę o deszczu
Czym tak bardzo się smuci? Dlaczego zaraz się rozpłacze?

Deszcz - proszę, wybacz mi bycie odrętwiałą
Nie każdy płacze z powodu smutnych filmów
Deszcz - lubię cię lub nie lubię zgodnie z moim nastrojem, ale

#Zaraz rozleją się łzy
Też pada, więc wilgoć jest naturalna
Refrakcja* jest naturalna, mój zapchany nos jest naturalny

##Zaraz głośno się rozpłaczę
Też pada i moja pościel jest wilgotna
Więc chowam swoją twarz, a wilgotność wzrasta o 1 stopień

#
##

Deszcz - wciąż nie mam żadnych wspomnień
Ponieważ jestem tylko dwudziestoletnią dziewczyną
Deszcz - w moich słuchawkach piosenkarka śpiewa piosenkę o deszczu
Czym tak bardzo się smuci? Dlaczego zaraz się rozpłacze?
Teraz stop

*załamanie światła przy przejściu przez atmosferę, powodujące pozorne zwiększenie wysokości ciał niebieskich nad horyzontem

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...