Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Teen Top - Date 2013


Teen Top - Randka

Jesteś dla mnie taka piękna
Nie mogę przestać o tobie myśleć
To właśnie do ciebie czuję
Och dziecinko, dalej

Nasze spojrzenia się łączą i uśmiechamy się do siebie
Moje serce galopuje, czuję, jakbym miał zwariować
Tak jak pękają bąbelki
Nasza miłość jest piękna
Pocałujesz mnie swoimi słodkimi ustami?

#Wracając, po tym jak odprowadziłem cię do domu
Przypominam sobie nasz pierwszy pocałunek i zamieram w miejscu
Dzwonię do ciebie i pytam się, czy możesz znowu wyjść
Tak bardzo za tobą tęsknię, przepraszam za mówienie bzdur tak późno w nocy

Nasza randka, miłosna randka
Kiedy robimy to raz, chcę to znowu zrobić
Dzisiaj jest piękny dzień
Codziennie dzielmy miłość
Dzień czy noc, bez niczyjej wiedzy
Dzisiaj jest piękny dzień

Hej, moja słodka, jesteś taka słodka
Nie mogę z ciebie zrezygnować, kocham, kiedy jesteś w moich ramionach
Jestem zaskoczony, widząc jak codziennie otwierasz oczy
Ponieważ wyglądasz jak wróżka
Na wypadek gdybyś odleciała, na wypadek gdybym się obudził jeśli to sen
Każdego dnia jestem ostrożny
Ale taki się sobie podobam

#

Chodź tutaj, dziecinko pocałuj mnie skarbie
Wszystko mi się w tobie podoba
Nawet twój płacz, nawet kiedy się złościsz
Jak możesz być taka śliczna?
Kiedy cię widzę, dzień wydaje się być minutą
Chcę zawsze być z tobą, cały dzień

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...