Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 26 lipca 2013

Super Junior - Hero 2013


Super Junior - Bohater

Widzę moja dziewczyno, posłuchaj mnie
Jeśli chcesz, mogę być twoim bohaterem
Mówię ci to, chwyć moją dłoń

Nie mam nawet peleryny, żeby wzlecieć do nieba
Nawet butów, które sprawią, że będę biegł jak wiatr
Tylko lekkomyślnie walcząc
Ale nie mogę być jak w filmach

Chcę tylko chronić tą, którą kocham
Jeśli w tej chwili samotnie płaczesz

#Mogę być twoim bohaterem, idę cię spotkać
Chcę być twoim bohaterem (twoim bohaterem), razem odlecimy
To poranione serce, mocno je obejmę i nigdy nie puszczę
Wszędzie przez gęste czy cienkie, z tobą

Bardziej niż przepiękny diament
Nawet bardziej niż niezliczone medale, nic więcej
Słońce nie sprawi, że życzenie się spełni
Światło, które emituje głęboko do serca

Jedynie ufam i czekam ja jedną miłość
Nawet jeśli zgubię się w ciemnej nocy

##Mogę być twoim bohaterem, poszukam cię
Chcę być twoim bohaterem (twoim bohaterem), zawsze odlecimy
Nawet przekraczając smutek, który się przydarzył i los
Ponieważ przysięgam, dla ciebie

#

Za każdym razem gdziekolwiek jesteś, słyszę twój głos
Staję się silniejszy, dajesz mi siłę, zawsze
Nawet jeśli cały świat się odwróci, niczego się nie boję
Mogę być bohaterem, jeśli to dla ciebie

Jo jo, skończ z wątpliwościami, bo mam cię dziecinko
Jesteś moją bohaterką, moją ukochaną panią
Nie płacz w deszczu, żegnajcie dni
Nasza dwójka wsiadająca do pociągu, z pewnością szczęśliwe zakończenie
Plotka, która jest pełna kłamstw, cień, który udaje, że jest światłem
Zawiedź mnie, spraw, że upadnę, bądź utrapieniem, nie dbam o to
Yeah, wzleć ze mną, zabiorę cię ze sobą, jestem twoim bohaterem
Idziemy do przyszłości

##
#

angielskie tłumaczenie gasakashi.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...