Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 26 lipca 2013

Koyote - Hollywood 2013


Koyote - Hollywood

Miłość mnie opuściła, gdzie mam teraz pójść?
Gdzie mam teraz pójść?

Witaj w Hollywood

Kto jest grupą lata? O czym tu myśleć!
Sprawiamy, że nawet dziadkowie i babcie tańczą
Kto jest grupą, dzięki której możesz się bawić? Numer 1 to Koyote!
Imprezujmy w wielkim stylu, odlećmy samolotem

#(Po tym) cokolwiek robię, zrobię to
(Po tym) mój styl jest też całkiem przyzwoity
(Odległość) zwiększyła się tak bardzo, jak mogła
(Nie dbajmy o to) i odejdźmy

Gwiazdy przepełniają niebo
Ty i ja, muzyka i disco
Pojedźmy w miejsce, gdzie noc i dzień zmieniły się

Hollywood Hollywood
Hollywood Hollywood

Powstrzymuje mnie mój lęk wysokości
Czy moje angielskie mdłości są nieuleczalną chorobą?

Och moje plecy, starzeję się?
Uderzam tą stronę i tamtą stronę

Nie mam gdzie teraz pójść

Bum bum, potrząśnij tym, bum, moda na lotnisko to przymus
Nie wzięcie ze sobą okularów było wielkim błędem

Miłość mnie opuściła, gdzie mam teraz pójść?
Gdzie mam teraz pójść?

Do miejsca, które jest przepełnione przystojnymi facetami
Pojedźmy i muzyka i disco
Pojedźmy w miejsce, gdzie noc i dzień zmieniły się
Po prostu tańcz tańcz tańcz

Pojedźmy w miejsce, które jest przepełnione gwiazdami
Pojedźmy w miejsce, gdzie noc i dzień zmieniły się
Jesteśmy razem

Hollywood Hollywood
Hollywood Hollywood

#

Odrobinę zostało

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...