Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 19 lipca 2013

BEAST - Shadow 2013

 

BEAST - Cień

Cień cień, ponieważ jestem cieniem cieniem cieniem

Deszczowo, pochmurnie, bez światła, ciemność, dzień i noc
Odkąd odszedłeś, może sama moja obecność zniknęła
Wtedy były słoneczne dni, były błyskające światła
Zawsze byłem przy tobie, byłem tam
Bo jest cieniem cieniem cieniem

#Daj mi światło światło światło
Jesteś moim wschodem słońca
Bez ciebie jestem niczym
Jesteś moją ostatnią, jesteś moją ostatnią, na zawsze, jesteś moją ostatnią
Nawet jeśli jesteś ścieżką ognia, skoczę w ciebie

##Pospiesz się i wymaż pożegnania, które czarno rozmazały się na niebie
Chcę zostać przy tobie, więc nie mogę się już bardziej zbliżyć, więc nie mogę nawet na ciebie patrzeć
Ponieważ jestem cieniem cieniem cieniem

###Naprawdę chcę wrócić do olśniewających chwil
Piękne dni, kiedy zawsze byliśmy razem jak cień, kiedy twój uśmiech mnie oświetlał
Ponieważ jestem cieniem cieniem cieniem

Wcześnie rano, dzisiaj znowu słońce się chowa
Zniknęło światło, zabrało cię i daleko odeszło
Bo jestem cieniem cieniem cieniem

#
##
###

Wymaż wymaż, zapomnij o tym, wymaż to, już tego nie lubię, nienawidzę tego
Upadam upadam upadam, blaknę blaknę blaknę
Nie jestem wampirem, nie jestem nocnym duchem
Płaczę w ciemności, kiedy wołam twoje imię
Czekam na ciebie, żeby znowu być razem
Bo cień cień cień

Och zapominanie ciebie jest jak wymazywanie samego siebie

##
###

Ponieważ jestem cieniem cieniem cieniem

angielskie tłumaczenie pop!gasa

2 komentarze:

  1. można prosić o tłumaczenie BEAST - How to Love ? Z góry dziękuje ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały album jest przetłumaczony :)
      How to love http://szczyptaorientu.blogspot.com/2013/07/beast-how-to-love-2013.html

      Usuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...