Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 18 lipca 2013

XIA Junsu - Chocolate girl 2013


XIA Junsu - Czekoladowa dziewczyna

Poczekaj minutę, coś właśnie mignęło
Kiedy ona, która jest oślepiająca, minęła mnie
Jej ciemna skóra jest naprawdę idealna
Ona jest jak słodka czekolada

#Poczekaj minutę, czuję coś słodkiego
Nałożyłaś czekoladę?
Przestań mnie łaskotać i doprowadzać mnie do szału
Sprawiasz, że nawet bardziej śnię
Dotyka czubka mojego nosa, twój słodki zapach

Moja czekoladowa dziewczyna x2
Czuję jakbym śnił, trochę się boję
Kiedy z roztargnieniem się na ciebie gapię, mogę spóźnić się na swoje plany

#

Naprawdę cię pragnę, proszę nie odchodź teraz
Ty słodko, nieznośnie, łaskotliwie
Niebezpiecznie, miękko doprowadzasz mnie do szału

#

Czekoladowa dziewczyna
Nieznośnie, łaskotliwie, niebezpiecznie
Miękko wariuję

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...