Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 19 lipca 2013

Miss $ narr. Verbal Jint - I hope it's not you 2013


Miss $ narr. Verbal Jint - Mam nadzieję, że to nie ty

- To ja... czy wciąż mnie kochasz?
- Kocham cię, ale to zbyt trudne.

Wciąż nie mogę cię zapomnieć

Miłość, która jest zbyt bolesna
Mam nadzieję, że to nie była miłość
Czy to była miłość?

Miłość, która jest zbyt trudna
Mam nadzieję, że to nie była miłość
Czy to było coś innego?

Miłość, która jest zbyt bolesna
Mam nadzieję, że to nie była miłość
Więc to po prostu tak jest?

Mam nadzieję, że nie byłeś moją osobą

Ulica, którą z tobą chodziłam
Teraz będę chodziła nią sama
Miejsce, które dla ciebie opróżniłam
Teraz wypełnię je swoim życie, żegnaj

Nie wiedziałam, że swoimi ustami wypowiem słowa rozstania
To było trudne, lepsze niż mocny drink
Wiesz, że byłam idiotką, która nie mogła nic zrobić bez twojego pozwolenia
Byłam jak więzień w Shawshank*, więc przyzwyczaiłam się do bycia uwięzioną przez ciebie
Ale im więcej mija czasu, tym bardziej wszystko rozumiem
Coraz bardziej czułam się niewielki dystans

Kiedyś byłam niecierpliwa, żeby chociaż na chwilę cię zobaczyć
Jak z przyzwyczajenia, wierzyłam, że byłeś mój
Patrzyłam tylko na ciebie, ale teraz nie mogę ci powiedzieć tych słów

Kocham cię (tak, kocham cię, ale myślę, że powinniśmy się teraz rozstać)
Kocham cię (widzę koniec naszej miłości, żegnaj zanim będzie za późno)
Kocham cię (tak, kocham cię, ale myślę, że powinniśmy się teraz rozstać)
Jednak (widzę koniec naszej miłości, żegnaj żegnaj)
Pragnę tylko ciebie

Wiedziałam, że tym razem nie będzie inaczej
Wiedziałam, że ta miłość tak naprawdę nie jest o dawaniu wszystkiego
Raz tego doświadczyłam, ale to nie było łatwe
Wiem, że wszystko jest moim błędem
Ale nie mogłam oddychać przez to, że ciągle było mi przykro, więc było ciężko
Kocham cię, ale byłam samotna
Tak bardzo się bałam twoich zmieniających się oczu

Mówią, że miłość jest irracjonalna
Osoba, która bardziej kocha, bardziej cierpi
Wiedziałam o tym i dusiłam to w sobie
Dlaczego teraz mnie zostawiasz?

Mówią, że miłość jest irracjonalna
Osoba, która bardziej kocha, bardziej cierpi
Wiedziałam o tym i dusiłam to w sobie
Dlaczego mnie teraz nie zatrzymałeś?

Miłość, która jest zbyt bolesna
Czy to była miłość?
Mam nadzieję, że to nie była miłość
Czy to było coś innego?

Miłość, która jest zbyt trudna
Więc to po prostu tak jest?
Mam nadzieję, że to nie była miłość

Mam nadzieję, że nie byłeś moją osobą

*fikcyjne więzienie z powieści S. King'a i filmu na niej opartego

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...