Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 24 maja 2013

Junhyung, BTOB - After time passes 2013 (Monstar OST)


Junhyung, BTOB - Po upływie czasu

Wciąż o mnie myślisz?
O mnie, który sprawiał, że musiałaś walczyć, smucić się i cierpieć
O mnie, który bezmyślnie do ciebie dzwoniłem, kiedy byłem pijany

Moje dni stały się takie długie
Dłuższe niż chwile, które wtedy z tobą spędziłem
Chociaż długa wskazówka zegara tak samo się kręci

#Będę tak żył po upływie czasu
Spotkam kogoś innego i powiem kocham cię
Odrzucę słowa, których nie mogłem powiedzieć i mój smutek
Ale kiedy patrzę na takiego siebie
Osoba, która uczyniła mnie szczęśliwą, uśmiecha się bardziej niż ktokolwiek inny na świecie
Tą osobą nie możesz już być ty
Więc jak głupiec zamarłem w miejscu

Smutek wciąż tu jest
Twój obraz we mnie jest wciąż taki sam
Bezgłośnie, w ciszy patrzę na twoje zdjęcie

Małe zdjęcie odrobinę się uśmiecha
W te chwile, które teraz wydają mi się takie dziwne
Ja, który patrzę na ciebie, już nie jest mną

#

Kurz nazwany twoim imieniem, nie ważne ile go strząsam, nie chce zejść
Nie ważne jak bardzo próbuję cię wymazać, plama nazywana twoim imieniem nie chce zejść, nie zniknie
Wylewam i wylewam cię, ale nie dajesz się opróżnić
Nie ważne jak bardzo biegnę i biegnę, kamień milowy nazwany twoim imieniem nie kończy się
Jestem uwięziony w labiryncie nazwanym twoim imieniem, wiec nic nie mogę zrobić

Kiedy pozwoliłem ci odejść zatrzymał się czas
Umieram, uwięziony w żalu, łzy nie przestają płynąć
Wyciągam pierścionek, który oboje dzieliliśmy
Kiedy podążam i idę przez przeszłe wspomnienia
Kiedy idę i wiedzę ciebie i siebie, obydwoje jasno się uśmiechamy
Jak się masz? Czy naprawdę dobrze żyjesz nic nie czując?
Czy może cierpisz? Nie możemy się znowu spotkać?

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...