Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 24 maja 2013

Simon D feat. Zion.T - Stay cool 2011


Simon D feat. Zion. T - Spokojnie 

Nie martw się o to dziecinko, wszystko będzie dobrze 
Obawy, które utrzymują się na twoich ustach odejdą 
"Wciąż pragnę uścisku mojej matki 
Dlaczego jest tak, że tylko podłoga, na której ja leżę jest zimna? 
Dlaczego jestem w takiej rozsypce?" Nie myśl tak
Zamiast tego wyładuj się na mnie 
Od 9 do 5 to czas, kiedy najbardziej błyszczysz 
Kiedy przychodzi noc twój seksapil się ujawnia 
Kiedy pracujesz jesteś taka piękna 
Chciałbym, żebyś codziennie pracowała, och czy to za wiele? 
Późno w nocy spotykasz się ze swoimi przyjaciółmi 
Twój głos staje się głośniejszy i z przyzwyczajenia mówisz "o jejku"
Tak, jak możesz się powstrzymać?
Ale proszę, pomyśl o pobliskich stołach, mamuśka
Chciałbym, żebyś oszczędzała swój głos, moje kochanie 
Po prostu wypij to i wyjdź, jeśli pójdziesz gdzieś indziej nie będę cię lubił

#Dziecinko nie martw się zbytnio 
Nie wzdychaj za mocno 
Jesteś ładna, gdy się uśmiechasz - cały czas ci mówię 
Dziecinko spokojnie, nie krzyw się 
Nie roń cennych łez 
Trzymamy się mocno za ręce 
Nie puszczę, wiesz to 
Dziecinko to jest takie dobre - nie chwiej się

##Spokojnie, spokojnie, spokojnie, spokojnie, spokojnie, spokojnie, spokojnie
To jest takie dobre, dobre, dobre, dobre, dobre, dobre
Wszystko będzie w porządku, spokojnie, spokojnie, spokojnie, spokojnie, spokojnie, spokojnie, spokojnie
To jest tak dobre, dobre, dobre, dobre, spokojnie, spokojnie dziecinko

Dryń - twój nagły telefon, mówiący spotkajmy się
Zastanawiam co jest grane i obgryzam paznokcie
Nawet z daleka, twoja okrągła twarz to połowa tego rozmiaru
A moje serce kurczy się z powodu twojej rozczarowanej twarzy
Dziecinko podnieś głowę, bardzo za tobą tęskniłem
Czy ten dzień był tak zły dla ciebie?
Wysłucham tego wszystkiego - możesz rozładować swój gniew na mnie
Będę siłą dla ciebie, możesz oprzeć się na mnie i płakać
Ty i ja wciąż na tej ulicy
Przytłaczają nasz rzeczy, których nie musimy wiedzieć
Od czubka głowy do stóp
Za każdym razem, gdy leżysz na nierównej poduszce, łzy pojawiają się w twoich oczach
Cierpienie zawsze przynosi starcia
Nawet jeśli ból staje się znośny, za każdym razem krzyczysz
Jestem twoją wygodną poduszką, która będzie cię przytulać od tyłu
Dobrze się dzisiaj spisałaś, idź do domu i odpocznij

#
##

Twój gniew, który wydaje się, że wybuchnie po jednym dotyku
Odłóż go, odłóż go
Dni, które były bolesne jak choroba
Nawet jeśli jest to godne pożałowania, zachowaj spokój whoa, whoa (x2)

Kiedy jesteś zmęczona, moje ramię będzie twoją poduszką
Możesz wygodnie się położyć, zamknij oczy
Kiedy jesteś smutna, będę twoją chusteczką
Oprzyj się na moich ramionach i wytrzyj swoje łzy

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...