Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 27 kwietnia 2013

SHINee - Evil 2013


SHINee - Zło

#Czarna mgła i lepka noc, ciemna noc, gdzie nic nie widać
Chwytam to, co głaszcze moją dłoń, ale to tylko przytłacza mnie skrajny sens bycia

(Starciłem rozum)

Twój oddech, które wciągasz tuż pod moją brodą (oddech, który wciągasz)
Twoje serce, które z powrotem się kurczy po pogłaskaniu koniuszków moich palców (to serce)

Jak jadowity wąż wyszedł bez dźwięku i zabrał mnie
Jak jadowity wąż wyszedł bez dźwięku i zabrał mnie

Gryząc i połykając, roztapiając i plując, znowu mnie dręczy

Zło zło jest jak przestępca w moim umyśle
Zło zło jakby był tu Terminator
Zło, czy mogłem przetrwać tą noc
Zło zło zostaw ten brutalny sen

Dęsia skórka spotęgowana przez zimny pot (gęsia skórka)
Suche usta i nawet bardziej popękana skóra (ta skóra)

Yeah yeah yeah yeah
Już się rozprzestrzenia w mojej krwi

Gryząc i połykając, roztapiając i plując, znowu mnie dręczy

##Zło zło jest jak przestępca w moim umyśle
Zło zło jakby był tu Terminator
Zło, dlaczego mnie rozrywasz, niszczysz mnie
Zło zło zostaw ten brutalny sen

#

Jeśli nie ma żadnej sprawy, po prostu zniknij, żeby nigdy więcej cię nie zobaczyć
Już dłużej nie zasnę
Co zrobisz, co zrobisz
Jeśli nie ma żadnej sprawy, po prostu zniknij, żeby nigdy więcej cię nie zobaczyć
Już dłużej nie zasnę, nawet jeśli umrę
(Jeśli nie ma żadnej sprawy, po prostu idź stąd
Już dłużej nie zasnę, nawet jeśli umrę)

Wyciągnij mnie, wyciągnij mnie, wyciągnij mnie, zabierz mnie

##

Zostaw ten brutalny sen Zzzzzzło

##

Koszmar, ta ciemna noc, która znowu mnie dusi

Nie zasnę

angielskie tłumaczenie Language By Music




2 komentarze:

  1. Jedna z moich ulubionych piosenek z tej płyty. Dziękuję za tłumaczenie <3
    / Fumi

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za przetłumaczenie mojej ulubionej piosenki z płytki ^^

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...